Ik eet echt de hele dag door! Volgens mij ken ik niemand die meer eet dan ik (ik sta er ook om bekend echt veel te eten ). Ik denk dat het bij mij gewoon de goede genen zijn icm dat ik niet stil kan zitten. Iedereen bij ons in de familie is dun/slank. Ik ben nu 52 kilo en 1.72m.
Nou inderdaad en dat zegt ze dan te weten.. Ik kan inderdaad ook een paar hapjes laten liggen, omdat die paar hapjes dan echt niet te veel zijn. En laat dat dan ook nog bijdragen aan het slank zijn: gewoon lekker alles eten, al zijn het maar enkele kleine hapjes. Over het algemeen eet ik mijn bordje wel leeg hoor, maar gebeurd ook vaak zat dat er een paar hapjes over blijven. Hetzelfde van een stukje cake/taart ofzo. Tsja, ik denk nu eenmaal niet meer: het moet op. Nee ik eet waar ik zin in heb en als het genoeg is is het genoeg.
Nou als je goed leest zie je toch erg veel brood, snacks en koekjes staan hoor, De link voor Ts: Ts vraagt aan slanke dames wat ze zoal eten om er waarschijnlijk van te leren zodat ze dat ook kan gaan eten. Nou dan wil ik dus zeggen dat wat over het algemeen hier wordt gezegd dat dit ook niet altijd even gezond is. Waar TS meer aan heeft is een goed uitgebalanceerd eetpatroon. En dat staat los hoe stevig of dun je bent. Ken je dat programma? Dan volgen ze iemand die heel dik is en iemand die heel dun is. Beide eten ze niet goed. Nu zullen niet alle slankere dames trouwens slecht eten...helemaal niet. Ik zag alleen wel een aantal die elke keer maar ergens een koekje bij aten ( zelfs bij het ontbijt) Tevreden zo?
Ik eet 's ochtends en 's avonds bij de koffie een koekje, niet bij het ontbijt en 's middags een kaakje ipv koekje.. of bedoelde je mij niet?
Als je echt controle wil hebben op wat je eet is het van belang eens verder te kijken dan de gebruikelijke informatie omtrent voeding. Google eens op 'clean eten', of kijk naar de glycemische index van voeding. Als je de juiste producten neemt zal je veel minder trek hebben en vanzelf minder gaan eten, echt waar! Als zoekende kom je zoveel informatie tegen, wat je zelf in de praktijk kan proberen toe te passen. Naast dat je slanker wordt, zal je je ook veel fitter en gezonder gaan voelen!
Ja Klinkt toch beter als met ziektes / exzeem en k.... aan te komen om iemand te overtuigen van zijn of haar eetpatroon en daarvan dan wel/niet dik te worden.. En ts vergeet niet dat de ene meer beweegt en een lopend beroep heeft ten aanzien van een ander die bijv op kantoor zit gehele dag. Je zult voor jezelf uit moeten gaan zoeken (of met hulp) wat voor jou werkt.. Ik ben nu 30, ik denk dat ik over bijv 10jr ook meer op moet gaan letten..
wendy339, heb je wel gelijk in. denk dat het zeker uitmaakt wat voor werk je doet en denk ik ook of je kinderen hebt. Waardoor je toch heel de dag in beweging bent. Ik werk in de zorg ben vrijwel heel mn dienst in beweging. Doe alle doordeweekse boodschappen lopend, ga vaak met mn dochter lopen/fietsen/zwemmen. Ben aan het eind van de dag vaak versleten waardoor ik op het moment niet sport. Maar denk dat ik op het moment genoeg beweging heb
Ik ben 171 en weeg 73 kilo. Ontbijt cornflakes met melk middag beschuitjes of volkoren brood met mager beleg avond bord met klein stukje vlees, veel groente en een paar piepers of rijst. Ik eet haast nooit chicken tonight, nasi enzo... In het weekend hebben we 1 frietdag altijd. Verder drink ik over de hele dag 1,5 tot 2 liter water, ik doe daar een drupje citroensap in dan smaakt het beter Tussendoor eet ik fruit, en als ik trek krijg drink ik water.
hoezo...ik blijf erbij dat een ongezond eetpatroon je ziek maakt. Welke ziekte dan ook...van erg tot minder erg. Maar ik geloof dat iedereen dat ook wel weet. Suiker is bijvoorbeeld net zo slecht ( misschien slechter) dan roken
Ben je slank dan? sorry dat ik het vraag. Maar 1.71 en 73 kilo is toch best veel? of ben ik gewoon te dun dan? Ik dacht dat voor die lengte 73 kilo best zwaar is.. (niet raar bedoeld)
Dus je mag op een dag geen koekje eten..? Ik denk niet dat je van één of 2 koekjes per dag dik wordt hoor Als ts slank wil worden moet ze dat niet aan de slanke dames vragen die altijd al slank zijn, maar aan de dames die eerst stevig/dik waren en nu slank zijn.
Dat is een goed gewicht voor de lengte. Gezonde BMI bedoel ik dan. Dus ja, dat lijkt me slank en niet zwaar.
Het zit op de grens, maar is niet te zwaar. Het ging niet over mij, maar ik vond het een botte opmerking. Zogenaamd niet lullig bedoeld, maar waarom word die vraag dan zo gesteld?
Ik ben zelf ook 1.70 en weeg 74 kilo. Ik ben zeker niet heel dik, maar er mag zeker nog wel wat vanaf. Het ligt inderdaad aan het vet en spier percentage.. Overigens kan je ook een goed gewicht hebben maar toch een hoog vetperecentage! Iemand die ik ken weegt met mijn lengte 65 kilo maar heeft een vetpercentage van 35% Dusse...
Ik had een keer een foto van je gezien in het topic van show je outfit volgens mij. En vond jou super slank. Had ook niet gedacht dat je dat gewicht zou hebben! Zou je niet zeggen.