Manlief is binnenkort jarig ennik wil hem verblijden met een koptelefoon, een grote die je ook op iPad en iPhone kan aansluiten. Ik wil natuurlijk de allerbeste voor mijn kritische muziekfan. Hoe kan ik et beste te werk gaan.. Graag online want net bevallen.. Hoe heet een koptelefoon in de huidige terminologie bijvoorbeeld?
Ik weet van horen zeggen dat beats by dr Dre een geweldig ding is hahah, maar verstand heb ik er niet van
Idd Beats by dr Dre! Super!! Maar... niet goedkoop! Anders kun je ook kijken naar Sennheiser! Ook fantastisch geluid en meer betaalbaar.
Pioneer of Sony, zal je man vast blij van worden. Ik zou zelf nietzo blij worden van zoeen 'Beats' ding, ik vind ze lelijk.
sony heeft hele goede koptelefoons, mn vriend is echt een muziekliefhebber en vind sony goed, wij hebben de mdr-xb700, deze werkt ook op de ipad hier een review van tweakers Sony MDR-XB700 (Zilver) review door Bartjebart | Electronics | Tweakers.net Productreviews
beats by dre inderdaad. kan als het goed is overal op aangesloten worden. Anders even info vragen bij media markt