Wat als je zus/beste vriendin er vandoor zou gaan met je jeugdliefde waar je nog altijd een zwak voor heb? Of een ex. Iemand die je als het ware altijd een warm hart toedraagt of je je tot aangetrokken voelt. Zou je je ongenoegen voor je kunnen houden? Of is er geen sprake van ongenoegen en gun je beide het allerbeste. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf echt niet leuk zou vinden mocht dit zichzelf voordoen, ook al ben ik gelukkig met mijn huidige partner en meer dan gelukkig met mijn zoontje. Denk dat dat het stukje; een-zwak-voor-hebben is. Denk dat het lastig is om diegene dan regelmatig onder ogen te moeten komen wetende dat hij nu de nieuwe lover is van mijn zusje.
Dat zou me nou eens echt niet kunnen boeien. Het is namelijk niet voor niet een ex ... zwak of niet. Zeker niet als het een jeugdliefde van (in mijn geval) wss ruim 25 jaar geleden is. nee hoor, kan daar dus echt niet wakker van liggen.
Mijn huidige vriend is echt de enige waar ik echt verliefd op ben geweest. Zouden wij uit elkaar gaan, dan kan k mij best voorstellen dat het over 20 jaar nog even slikken zou zijn als een vriendin met hem zou gaan en zou ik dat echt niet kunnen waarderen denk ik. Maar als ik aan mijn jeugd "liefdes" denk dat wens ik ze veel plezier.
Ik heb geen zwak voor mijn exen dus ik zou er geen probleem mee hebben. Misschien dat ik het raar zal vinden om hem weer vaker tegen te komen. Mijn laatste ex is een klootzak, als mijn zusje met hem aan zou komen dan zal ik het niet leuk vinden omdat ik niet wil dat hij haar ook zoveel pijn gaat doen. Want veranderen zal hij toch niet. Maar mocht ze beweren dat zij wel gelukkig is met hem en alles dan moet ze het zelf weten.
Heb geen exen, wel jeugdliefdes, maar zou me echt niets kunnen boeien.. Zou het erger vinden voor m'n vriend, die wordt dan telkens geconfronteerd met 'degene waar je verliefd op bent geweest'..
Mijn exen zijn niet voor niets mijn exen.... Zou me echt niks uitmaken... Gelukkig geldt dat ook voor manlief ! Manlief is ook mijn grote liefde... Het gevoel dat ik voor hem voel heb ik nog nooit bij een van mijn exen gehad... Dus mocht manlief ooit een ex worden dan zou ik wel gekwetst zijn, maargoed daar denk ik niet aan
Zogenaamde jeugdliefdes voor zo ver ik die heb kunnen me niks schelen. Maar mocht het over gaan tussen mij en mijn vriend en mijn zusje of vriendin zou wat met hem krijgen dan zou ik dat echt heel erg vinden, en vind dat ook eigenlijk not done!
Dat hangt er vanaf wie het is, een ex is niet voor niks een ex en ik denk dat ik m'n vriendin voor een fout wil behoeden, maar ik denk dat de kans heel klein is dat m'n vriendin zoiets doet. Als het mijn jeugdliefde is dan hangt het er vanaf of hij nu wel over mij heen is, is hij over mij heen dan vind ik het prima om hem als de vriend van m'n vriendin te zien en eventueel weer vrienden met hem te worden, al denk ik niet dat m'n vriendin zoiets doet, ze weet zelf ook dat hij weinig serieuze relaties achter de rug heeft.
Ik zou het niet leuk vinden denk ik, maar zal er nooit niks over zeggen en zou het allerbeste van de wereld gunnen.
Tsjaa ik heb ook een zwak voor een ex... Die ik trouwens 1x in. Jaar eens spreek ofzo haha Ik zou t niet heel leuk vinden... Maar ik zou niks zeggen... Ja ik zou m vriendin proberen te 'beschermen' en een oogje in t zijl houden voor zover dt lukt... Hij is nl niet heeel betrouwbaar.. En tsjaa waarom een Zwak voor je ex? Geen idee... Tis nou eenmaal zo Was ook mn eerste wat serieuzere vriendje