slanker de zwangerschap uit als dat je erin gaat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, lees dat je schildklier ook sneller gaat: dat scheelt natuurlijk ook enorm! Normaal heb je dan misschien een (te) trage schildklier, omdat je ook aangeeft weinig te eten, maar wel overgewicht te hebben?

2. raspberry

Dat laatste is natuurlijk ook omdat -als je je al megadruk maakt over het misselijk zijn en welke effecten dat afvallen allemaal wel niet op je kind kan hebben- een gyn je ook gerust wil stellen: als je door de misselijkheid zoveel afvalt, dan doe je daar verder toch niets aan, weet ik uit ervaring. Extra stress is dan alleen maar schadelijk voor je kindje, het helpt iig niet om dan ineens wel te eten en dat binnen te kunnen houden...

3. raspberry

Je weet duidelijk niet waar je het over hebt!!!! Heerlijk??!!!???
    Ik kom echt 10 keer liever 20 kilo aan tijdens de zwangerschap dan ooit nog zo lang achter elkaar zo misselijk moeten zijn. Liever dat ik natijds aan een dieet moet en aan het sporten, dan zo misselijk zijn dat je het ruikt als er 200 meter verderop iemand staat te roken, en daarvan gaat staan kotsen....

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn bloed druk is netjes 120/70

kindje groeit goed ;)ondanks de 2 vaten.

misselijk blijf ik wel en eten weinig maar wel gezond.

zit op 3 sneetjes brood en 1 bordje warm eten.
    verder 2 stuks fruit en sap.

of je 2de post ;)

ja hij is normaal iets te traag daarom ben ik ook zoveel aangekomen na fynn. nu werkt hij normaal en dus gaat het ook beter natuurlijk. en ik heb natuurlijk wel over gewicht.

5. raspberry

Tja, extreem misselijk met kotsen en een snellere schildklier, willen wel voor die 15 kilo zorgen idd :)
    Nouja: het hoeft dus geen effect te hebben: ik kreeg gewoon, ondanks al dat afvallen in het begin, een bijna-9-ponder :D
    Alhoewel ik dus wel echt in dat laatste trimester eindelijk een buik begon te krijgen, waarbij mensen durfden te gaan vragen of ik misschien zwanger was. De blikken als ik dan zei: Ja, 7,5 maand :) Die dachten echt dat ik 3 maanden was dan!
    Dus misschien is Thirza ook juist in dat laatste trimester wel in gaan halen... :)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

hahaha ja bij mij zie je het wel duidelijk ook in mijn gezicht heel erg.

maar wat denk je van de afgelopen 2 weken dat heeft niet mee geholpen 1,5 kilo in 2 weken tijd;)

7. raspberry

Tja, als je zoveel eet als je kunt, dan is het zoals het is joh. En die schildklier doet gewoon een hoop extra verbranding, dat houd je niet tegen!

Hier merkte ik het vooral in mijn benen: ik heb nogal stevige kuiten (veel gefietst), en kan geen normale laarzen aan: schacht is te smal. Maar tijdens mijn zwangerschap gingen dus al mijn extra wijde laarzen ineens heel wijd zitten...
    Of ik laarzen nu pas, is inmiddels afhankelijk van waar ik in mijn cyclus zit... ;)

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik was na me bevalling ook lichter dan voor mn zwangeschap.
    maar daarna kwam ik heel snel aan, net alsof me lichaam de schade wilde inhalen.
    die kilo's gingen er heel moeilijk weer af.
    vorige zwangerschap in totaal 7kilo aangekomen.
    nu zit ik op +1,7 (28 weken)

Deel Deze Pagina