Ben het effe kwijt. Mag je nou wel of geen smeerkaas tijdens de zwangerschap? Ik heb zo'n zin in van die Slankie smeerkaas sambal.
Oké, bedankt voor je snelle antwoord. Mag ik dan ook gewoon de sambalvariant, of is die te pittig voor de kleine?
Mag gewoon! Kijk naar buitenlandse vrouwen met al dat super gekruide scherpe eten. Die doen dat ook gewoon als ze zwanger zijn en borstvoeding geven. Die kinderen hebben meestal nergens last van. Het schijnt zelfs dat als jij tijdens de zwangerschap al die gekke verschillende smaken eet dat de smaak van het vruchtwater ook verandert en daar went je kindje dan dus uiteindelijk aan. Net als dat je borstvoeding ook anders kan smaken als je verschillende dingen eet. Lekker doen dus! Krijg je een makkelijk eter van!
Ow die slankie sambal is zo lekker he,heb er van de week ook weer 2 kuipjes van meegenomen.Op een cracker of op een stukje komkommer!!
Ik ben helemaal verslaafd de laatste weken (normaal eet ik helemaal geen smeerkaas), vooral de sambalvariant hmmm,lekker! Eet smakelijk!