slap/zware armen en benen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hoi Meiden

    Zijn er meer zwangeren die ongeveer net zo ver zijn als mij en die zich soms erg slap voelen???
    heb het soms zelfs als ik op bed lig..zo raar...mijn armen en benen zijn dan slap/zwaar

    Mijn bloeddruk was laatst 120/70 en mijn ijzer is 8.6 dus dat zit wel goed geloof ik...

    Wie weet wat het is?

    Liefs Paula
     
  2. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Ik heb daarvoor Venadron van Weleda gebruikt. Dat gaat enorm goed het rusteloze en zware gevoel in je ledematen tegen. Ook heerlijk tegen kramp in je benen/kuiten.
    Ik heb heel vaak het gevoel dat ik niet weet waar ik mijn armen/benen moet laten, dat ze zwaar en kriebelen en slap zijn. Ik weet niet of je dit ook herkent. Bij mij helpt venadron heeeeel goed.

    Wat het precies is weet ik niet, ik vermoed het slapper worden van de bloedvaten.
     
  3. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    ja precies het is een heel gek gevoel!
    weet ook niet waar ik ze dan moet laten..net of er bakstenen op liggen!

    wat doet die creme dan precies? die moet ik gewoon inmasseren en dan is de doorbloeding ofzo beter??

    Liefs Paula
     
  4. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Ja. deze gel zorgt voor een betere doorbloeding en helpt bij mij heel goed tegen dat zware/rusteloze en tegelijker tijd slappe gevoel van mijn benen en armen. Voelt ook heerlijk koel aan.
    Het heet trouwens Venadoron, is van Weleda. Ik vindt het geweldig, ook om kramp in je benen/kuiten tegen te gaan of als je te laat bent en kramp hebt gehad sneller weer een beter gevoel te hebben in je kuiten.
     

Deel Deze Pagina