13mnd en gillen in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door onsukkie, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    overdag, 's avonds...

het maakt niets uit, mevrouw wil niet meer slapen
    tussen ons in slaapt ze perfect

wat moet ik daar nou mee?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Terug naar bed en je voornemen het minimaal een week vol te houden. Licht de buren in, maak goeie afspraken met je partner en tanden op elkaar! Dit is aangeleerd gedrag en ze moet het dus weer afleren.. helaas, dat is moeilijker dan aanleren!
    Heel veel succes

3. Hoe gaat het nu?
    Misschien is het gewoon een fase..
    Vind je het erg als ze bij jullie in bed slaapt? Anders zou ik dr gewoon daar laten slapen als iedereen zich hier prettiger bij voelt:)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goh laat ik dit nou ook een aantal dagen hebben...maar ik haal d'r een paar keer eruit en op een gegeven moment dan laat ik d'r maar gillen en word het steeds ietsje minder maar leuk is het niet, ben tegenwoordig 2 uur bezig eer dat ze slaapt.

5. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    hoi
    hier precies het zelfde word er gek van wij laten haar wel in eigen bedje en gaan af en toe kijken. maar weet ook niet wat het is.
    hoop wel dat het een keer weer over is

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon is ook 13 maand, en heeft hetzelfde. Gaat heerlijk slapen 's avonds en een paar uur later is het gillen. Ik troost hem even en leg hem weer terug in zijn bedje, dit gaat goed tot nu toe. Hij heeft nu weer 2 nachten doorgeslapen zonder wakker worden en gillen. Ik denk dat hij dan droomt, want hij kijkt dan ook erg rond in zijn kamer als hij wakker wordt, net alsof hij moet zien waar hij is.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier is het echt een probleem met inslapen 's avonds.
    Als ze slaapt dan slaapt ze gelukkig!

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jelle heeft dit ook even gehad, fase gelukkig.
    in het begin trooste ik hem wel maar na een halve week werd ik er gek van en meneer wist precies ach dan komt mem wel.
    dus hebben wij hem even laten schreeuwen en zo is dat weer over gegaan (vaak voor dat hij naar bed gaat een blokje om te lopen of fietsen)

9. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft dit ook sinds een week. Nu reageerd ze ook zo als ik haar afzet op het KDV of bij mijn moeder...dus ik gok op verlatingsangstfase oid.

Ik haal haar uiteindelijk wel uit bed want ze gaat zp hard huilen dat ze vergeet adem te halen en helemaal gaat piepen :O

Deel Deze Pagina