Minder knuffelig....jammer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dolfijntje77, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Allemaal,

Mijn dochter heeft net de 17 maanden sprong gehad en was in die tijd heel afhankelijk, dus veel knuffelen en opschoot zitten, ze kon ook wel zelf spelen, maar ik vond het ook wel gezellig!!!! Nu merk ik dat ze niet meer zo bij je wil zitten, is dat normaal, Ik vind het wel jammer!!!!! Ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook zo ervaren????? Ik wil haar ook niet dwingen, want dat werkt natuurlijk ook weer averechts!!!!! Ze wil wel graag met je spelen en soms kan ze ook wel goed alleen spelen hoor, het word denk meer een band op afstand haha!!!!! Moelijk dat loslaten, nu al!!!!

Groetjes van Dolfijntje

2. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Mijn zoontje is nu 16 maanden en is eigenlijk nooit heel knuffelig geweest, helaas. Ik zit er nogsteeds op te wachten dat dit verandert...... Lijkt me heerlijk!!
    Misschien dat het even een fase is bij je dochter en wie weet slaat het weer om!

3. Ja dat is dan ook wel jammer voor je!!! Maarja ik zie het wel, ze moet het ook allemaal zelf weten. Ze doet verder prima en dat is het belangrijkste!!!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook helaas geen knuffelmeisje :(. Alleen als ze echt heel moe is, maar die momenten zijn echt heel weinig. Zo nu en dan geen Jasmijn een kusje als je erom vraagt, maar ze maakt er eerder een spelletje van om geen kusjes en knuffels te geven. Ik knuffel nu met Madelief, die heeft nog niet zoveel te willen, haha ;). Hopelijk dat zij wel meer knuffelig wordt.

Deel Deze Pagina