Hoi Meiden.. Ik heb ff een vraagje.. Ik heb 7 November me laatste pil geslikt en ben nu dus Bijna 3 maandjes gestopt met de pil... Alleen het probleem is dat me cyclus echt HELEMAAL de weg kwijt is.. Ik had de eerste x zonder de pil ongi worden een cyclus van 24 dagen Ik was helemaal blij en hoopte dat het zo zou blijven lopen.. Maar helaas veranderde vanaf dat moment ALLES!! :x Vanaf toen had ik in het begin om de dag of om de 2 dagen bloedverlies De ene keer wat bruiner en de andere keer was het echt duidelijk bloed.. (soms zat er ook wel eens 3 dagen tussen ofzo hoor) naja goed tot k ineens iets van 5 dagen bloed vrij was was ik helemaal hyper.. zou me cyclus het eindelijk snappen? Nu heb ik alweer vanaf vrijdag bloedverlies.. alleen heeeeel anders dan dat ik normaal ongi was.. maar echt teveel zooi om niks in te doen Ik weeet dus ook niet of ik dit als ongi moet zien of hoe en wat.. ik had me voorgenomen om tot maart te w8ten want dan zou ik 4 maanden gestopt zijn met de pil..!!! Maar toch hoor ik om me heen dat mensen dit zoals t bij mij loopt niet normaal vinden (vind ik zelf ook nie maarja wat moet je dan?) Mijn vraag is nu ik zou graag jullie mening willen weten.. Nu na de huisarts gaan om te vragen of er iets voor is zodat het weer een beetja op de rails komt? of nog 1 maandje w8ten? T is zo dubbel omdat je denkt tja 3 maanden is in principe zo voorbij? Heb ik t wel genoeg tijd gegeven? Maarja 3 of 4 maanden maakt ook niet zoveel uit lijkt me... Alvast bedankt voor het lezen en voor jullie reactie
Je lijf heeft weer wat tijd nodig om zelf een goede cyclus te krijgen. Bij de een heeft dit wat meer tijd nodig dan de ander. Op zich is dit dus denk ik niet zo verontrustend. Maar.... het is natuurlijk wel strontvervelend! Ik zou dus gewoon naar de huisarts gaan. Wie weet heeft hij een middeltje om je lijf weer in het gareel te brengen.
Ben het helemaal met Tupp eens, ga gewoon eens praten met je huisarts, want dit is geen doen zo! sterkte en succes!
Het kan wel een halfjaar duren voordat je lichaam hormonaal gezien een beetje op regel is. Tussentijdse bloedingen en een onregelmatige cyclus zijn vaak een teken dat je hormonen niet in balans zijn. Na het stoppen met de pil is dit heel normaal. De huisarts heeft geen middeltjes om dit tegen te gaan, helaas. Het is een kwestie van je lichaam de tijd geven en afwachten. Dus ik ben bang dat de huisarts niks voor je kan doen. Succes!
hey hey ik las even mee en wil ook even reageren. Naar de huisarts gaan kan geen kwaad. Ook al zou het alleen maar zijn voor advies en hij zal vast wel meer weten!! succes
Dank je wel Meiden... Ik heb nu vanaf vrijdag bloedverlies en ook al is dit anders dan normaal Maar wel al bijna 4 volle dagen.. ga ik er toch vanuit dat dit eindelijk een echte ongi is.. Thnx voor jullie reactie's xxxx