hallo, Ik ben momenteel bijna 12 weken zwanger en heb sinds 3 maanden een vervelend gevoel in de keel.. ik ben al bij de kno arts geweest maar hij kon niks zien (keelspiegelen) maar het voelt alsof er iets vast zit, helemaal achter op de tong en in de keel.. soms voelt t alsof er een bult zit.. ook heb ik af en toe een raar gevoel in mn oor.. volgens de kno waarschijnlijk een virus of miss iets hormoongevoeligs (ivm zw.schap) nu ben ik toch wel erg bang voor kanker..... het gevoel begon namelijk al 1,5 week voor ik mijn nod had.. kan het dan al door de zwangerschap komen? en komt zoiets uberhaupt voor als symptoom bij een zwangerschap? ik heb nu pas weer een afspraak bij de kno voor over 3 weken.. maar t duurt zolang.. denk constant alleen maar, ow jee strax is t kanker.. stress lijkt me niet zo goed voor de baby groetjes, MoesCH
hoi maak je niet zo'n zorgen! Als zelfs de KNO arts ernaar gekeken heeft moet je het echt loslaten. Je hebt niet zomaar kanker hoor! Waarschijnlijk is het inderdaad een virus en dat gaat vanzelf over. Drink voldoende, neem af en toe een zuigsnoepje en pieker er niet teveel over! Met de zwangerschap heeft het waarschijnlijk niets te maken. Mirjam
bedankt voor de reactie! ik probeer er niet aan te denken, maar t gaat echt moeilijk omdat t gevoel constant aanwezig is.. ik neem dan ook een snoepje of drink dan wat maar t gevoel word er niet minder op.. hoe lang kan zo'n virus dan duren? ik heb t nu al 3 maanden. ik snap wel dat je niet zomaar kanker krijgt.. maar een verre kennis had vage keelklachten, na controle bij de huisarts d8en ze gwn aan een keelontsteking.. maar na nieuwe controle was t keelkanker.. als je zulke verhalen hoort word ik toch wel erg bang.. en nu met de hormonen erbij, trek ik me alles nog erger aan! ik hoop in ieder geval dat t niks is en snel over gaat!