help! wie kan mij helpen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sunlight, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo allemaal

ik heb een vraagje, weet iemand misschien vanaf wanneer je kunt gaan testen, want ik ben nu 1 dag overtijd maar zoals eerder deed ik de test op de dga dat ik ongi moest worden en niet werd, maar elke keer weer een teleurstelling. en werd dan de dag erna ongi. nu heb ik dus die dag gewacht maar werd niet ongi dus vanochtend een test gedaan en weer een diepe telleurstelling weer een negatieve test, maar ik heb een raar gevoel in mijn buik.
    drie dagen geleden ongi krampjes. maar eigenlijk vanaf het moment van de eisprong heb ik een raar gevoel in mijn buik. en heb soms last van mij zij of het nou mijn bekken zijn of ribben of baarmoeder ik weet het niet.
    ik ben nu 8 maand gestopt met de pil en wil erg graag zwanger worden!
    maar het wil maar niet lukken zou ik zwanger wezen of klopt die test gewoon wel wie kan mij aub helpen? :cry:

alle reacties zijn erg welkom :)

liefs annelies

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zou als vandaag de test nega was pas over 2 a 3 dagen weer testen meid

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja denk je dat ik te snel heb getest?
    nou ik hoop zo dat ik nu een keer zwanger ben
    misschien wil ik het ook wel te graag dat het daarom niet wil. of het zit tussen mijn oren ik weet het niet, maar het is wel erg frustrerend.
    nou ik zal over drie dagen weer eens testen als mijn ongi dan nog steeds niet op is komen dagen.

bedankt voor je reactie

liefs

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zijn er niet meer mensen die mij kunnen helpen please? wie heeft dit ook mee gemaakt of maakt dit mee?

5. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    Hoi Annelies,

Het kan zijn dat je idd te vroeg getest hebt. ws zit er (als je zwanger zou zijn) dan nog niet voldoende hcg in je urine. dit verdubbeld doorgaans om de 48 uur. Je kan dus idd nog eens testen over een paar dagen. blijf je negatief testen dan kan je naar je HA om een bloedtest te vragen, mocht je nog niet ongi zijn. Er zijn meiden die pas laat positief testen, ander zelfs al voor hun nod. Het lichaam zit wonderlijk in elkaar en is voor iedereen verschillend. Helaas kun je vaak niet meer doen dan afwachten. en dat is erg lastig als je graag zwanger wil worden, maar de natuur laat zich nou eenmaal niet dwingen....

succes!

6. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ik had bij Simon 2 dagen na mijn NOD getest, negatief... Een week later weer gestest, en toen wel positief! Ik ben dus één van die meiden die pas laat positief test, vervelend hoor!

7. viool

viool Lid

5 mrt 2008
    71
    0
    0
    Hoi Annelies,

Je hebt inderdaad wel vroeg getest. Het meerendeel test dan al positief, maar er zijn uitzonderingen. Hoop voor jou dat je die uitzondering bent! :D

Succes!

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo allemaal!

heel erg bedankt voor jullie reacties!
    ik heb vandaag weer getest maar idd weer negatief mijn temp is ook nog steeds aan de hoge kant zit op 37,4 terwijl ik anders normaal op 36.5tot 36.7 zit.
    dus ik hoop dat mijn temp ook hoog blijft! ik zal over een week nog een keer testen, maar begin erg te twijfelen dat ik zwanger ben. nou ik zal moeten afwachten! heel erg bedankt!

natuurlijk zijn alle reacties nog van harte welkom!

liefs annelies

9. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    ik had dat ook steeds inderdaad! nu dacht ik van ach ik kan mijn zenuwen nog wel even inhouden en heb na 8 dagen getest! en toen was het positief!

maar ik werd er ook helemaal gek van, maar ik had dan getest s'ochtends en dan smiddags werd ik ineens ongesteld :S

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi

nou bedankt voor je reactie
    nu heb ik wat meer hoop ben intussen nog niet ongi geworden dus wachten gewoon nog even af!
    maar hoe lang duurde het bij jou voordat je zwanger was?

liefs annelies

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ben nog niet ongi!
    ben nu zes dagen overtijd heb de vijfde dag negatief getest, wat moet ik nu denken?

of moet ik maar naar de ha gaan?

liefs annelies

Deel Deze Pagina