Weet iemand of je gewoon de kruidenkaas van bakker bart mag eten? Ik kreeg namelijk, nu ik eindelijk eens niet misselijk ben, enorm veel zin in een broodje van bakker bart met kruidenkaas, sla en komkommer.... Dus iemand enig idee??
Heb het ook een keer gegeten toen ik al zwanger was, heb er ook nooit bij stil gestaan. Over het algemeen heb je hier in Nederland geen ongepastureerde kazen (behalve bij de kaasboer). Anders zou je het ook nog even kunnen vragen maar ik neem aan dat het gewoon veilig is.
die kruidenkaas kan geen kwaad hoor, alleen ik ben zelf wat voorzichtig met sla etc. op broodjes ivm listeria (kan op ongewassen groente zitten). Hiermee wil ik je niet bang maken, want ik weet dat er ook héél anders over gedacht wordt. De kans dat je listeria krijgt is namelijk héél klein, maar dat geldt trouwens ook voor "verkeerde" kaasjes.
Kruidenkaas kan geen kwaad, maar ik zou m niet bij bakker bart halen. Ik vertrouw het daar niet zo. Bij de bakker bart waar ik in de buurt woon, zitten ze gewoon met hun handen alle sla ed te pakken zonder het echt te wassen. En dan zitten ze aan de sla en dan aan het vlees, bah. Soms ligt de boel ook wel eens door elkaar heen en ik vind het echt vies. Sowieso ben ik nu voorzichtiger met het eten van salades in een restaurant of broodjeszaak. Misschien overdreven, maar ik maak mijn broodje thuis wel.
Ow dat is bij ons niet zo, ze wassen standaard hun handen voordat ze sla etc erop gaan doen en de sla ziet er goed uit. Een vriendin van me die ergens in een bakker bart werkt zegt ook dat de sla etc gewoon goed gewassen wordt voordat ze de bakken ingaan... maar misschien verschilt dat per zaak? Ik heb er net in ieder geval eentje op en ik vond hem lekker Maak me verder niet al te druk over de sla en komkommer want die zat er maar weinig op bovendien zou je dan eigenlijk nooit meer buiten de deur kunnen eten want het is overal wel wat...
ik heb bij bakker bart gewerkt en kan geen kwijt.. het is gewoon zoiets als paturain over andere kruidenkaas uit de winkel..
De sla van de Bakker Bart komt voorgesneden uit een zak. Ik heb ze die nog nooit ergens zien wassen... Heb tijdens mijn zwagerschap dan ook steeds broodjes zonder sla gegeten.