Even een klein succesje delen

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb al jaren last van een stalker; mensen die mijn topics volgen weten wel hoe of wat... Het leek alsof de politie niet handelde en er niks op uit deed en vanaf 2009 ben ik van het kastje naar de muur gestuurd en gaat het gestalk gewoon door (eergisteren nog). Het zorgt ervoor dat ik me eenzaam, geïsoleerd en alleen voel, waarbij ook nog andere niet zulke prettige gedachtes bij komen kijken op het moment van 'gestalkt worden'. Ik raakte een beetje aan het eind van mijn latijn en werd hoe langer hoe bozer op mijn stalker waarbij ik geërgerd mijn frustraties en radeloosheid uitte tegenover meneer de pliesiegent die mij dat natuurlijk ook niet in dank afnam en vervolgens mij een waarschuwing gaf omdat ik geen suggestie mocht geven wat voor een nuttige dingen hij met zijn dienstwapen kon doen (ja dat ging ook te ver - maar de doodsbedreigingen aan mijn adres mochten wel jarenlang) ;) En het gestalk verdikkiedorie gewoon verder ging toen ik diezelfde dag thuis kwam... Pijnlijk. Aldus de voorgeschiedenis.

Vandaag kreeg ik een brief van het OM; thuisgebracht door een politieagent die haar auto triomfantelijk voor mijn huis parkeerde. Er gaat een strafzaak komen tegen mijn stalker! EIN-DE-LIJK. Eindelijk. Tijd voor een feestje, voor mijn part - ook al heeft er zich nog geen rechter over gebogen; eindelijk heeft iemand mij gehoord en gaat er iemand iets mee doen.

Wat er met mijn stalker gebeurt interesseert me werkelijk geen hol, maar de gedachte dat het lastig vallen op gaat houden en er misschien een contactverbod aan zit te komen maakt dat ik in een juichstemming ben! Olé olé olé olééééé! :D

Alleen de misschien al. Het feit dat er ergens een OvJ op een kantoortje zit en eens voor 1 keer, 1 kleine simpele keer in zijn/haar leven, naar mij geluisterd heeft. Prachtig ! Nu maar hopen dat ik er verder ook wat mee bereik en dat de zaak snel voorkomt (en het liefst nog dat hij in mijn voordeel is!) en dan ga ik echt een avond de kroeg in!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Op naar slachtofferhulp - and beyond! Ofzoiets... :cool:

3. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed man!!!!

4. rums

rums Niet meer actief

Jeej eindelijk! Hopelijk heeft het een positieve uitkomst voor je!

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat fijn voor je Joycey!

6. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Mbv slachtofferhulp kan je je voegen in de zaak. Ik weet je verhaal niet maar op die manier kan je -indien van toepassing- een schadevergoeding in het strafproces indienen?
    Fijn dat er eindelijk actie komt!!! Al kan de zittingsdatum misschien best nog even op zich laten wachten. Maar ik hoop natuurlijk van niet!!!

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik weet het, ik had geen tijd meer voor de opstartprocedure van slachtofferhulp; dit omdat de papieren vandaag werden gebracht en binnen twee weken na dagtekening ingeleverd moesten worden over het feit óf ik schade wilde verhalen en of ik spreekrecht/schriftelijke verklaring en dergelijke wilde... En natuurlijk of ze mij op de hoogte moeten houden ja of de nee :p

De dagtekening was 14 februari en ik moest het ook nog eens met PostNL terugsturen - dus het was lezen, invullen, aangetekend terugsturen; dit alles binnen anderhalf uur. Ik weet niet of het allemaal goed is gegaan, maar voor zover ik kon zien wel :)

Het OM luisterde wel, maar wilde liever niet dat ik verder nog dat ik mijn spreekrecht kreeg ofzo :D

(pech voor hen :x;))

8. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Super meid!
    Het is je echt gegund.
    Hopelijk kunnen jullie nu eens rustig jullie leven gaan leven zonder steeds achterom te hoeven kijken

9. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Joycey! Wat geweldig voor je. Succes meid, zet em op.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Eindelijk zeg!

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Super goed nieuws meis! Ik hoop dat de zitting snel mag plaatsvinden en het gewenste effect heeft.

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Top! Ik werk toevallig bij SHN ;). Heb je nu alles in 1x retour gestuurd, incl. Voegingsformulier/schadeopgaveformulier misdrijven?

13. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Wat fijn dat er eindelijk naar je geluisterd is, nu hopen dat de uitkomst ook nog goed is.

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dat zou tijd worden zeg!

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeps, ik deed mijn best om er wat van te maken, al begreep ik lang niet alles. Maar het gaat mij toch niet om het geld. Ik wil gewoon rust. Dus als ik mijn bedrag niet krijg uitgekeerd boeit me dat niet. Zo wel, dan lach ik me suf. Zolang dat contactverbod in ieder geval maar rond komt.

16. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat super fijn voor je!

17. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik stuur je ff een pbtje :).

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dank je wel! Alle tips wat betreft de papierenrompslomp zijn welkom.

19. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Super! Eindelijk

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Super zeg :)
    Oh zo'n formulier heb ik toen ook gehad naar aanleiding van mijn ongeluk, die man werd toen vervolgd. Moest ook invullen of ik een schadevergoeding in wilde dienen etc maar dat hoefde ik niet te doen omdat ik in een letselschade zaak zat.. Maar achteraf denk ik: had ik dat maar wel gedaan want dan was nu alles al afgerond geweest in plaats van dat getouw trek..

Ik hoop voor je het beste eruit :) Succes!

Deel Deze Pagina