Lieve Lady's, Ik slaap zo vreselijk slecht. Ik mag blij zijn als ik 5 of 6 uurtjes per nacht maak. Vannacht was het zo erg, dat ik vanmorgen 2 keer heb overgegeven. Ik voel me zo belabberd. En ik zit pas in de 15e week van mijn zwangerschap. Hellup?!?! Wat kan ik nemen of niet?
Oei, dat is wel vroeg al..... Ik heb tijdens mijn zwangerschap dormeasan gebruikt v dr vogel (homeopathisch) bij mij hielp dat erg goed! Maar als je zelfs s morgens braakt omdat je zo moe bent, is het dan niet wijsheid om eens contact op te nemen met je huisarts of verloskundige? Je moet echter nog wel een poosje..... Sterkte, ik weet wat een drama het is als je s nachts niet kunt slapen!
Ik ken het gevoel, ik slaap ook bizar slecht nu al! Mocht je een oplossing hebben dan hoor ik hem ook graag!
Nou het is niet dat ik braak omdat ik slecht slaap. Maar het is eerder dat mijn weerstand volledig naar de knoppen gaat omdat ik zo slecht slaap. vroeg naar bed gaan helpt ook echt voor geen bal.. want dan heb ik plafonddienst. Ik zit echt met me handen in het haar. Ik werk ook nog eens 40 uur en ik heb hoog ziekteverzuim door me zwangerschap. IK WIL SLAPEN!
Ik ben ook benieuwd naar tips. Ik val om half twee in slaap en na een uur weer wakker. Elk uur ga ik eruit om te plassen. En ' s morgens ben ik niet vooruit te branden. De nachten zijn veel te kort. Dat word nog wat als de vakantie voorbij is.
Slecht slapen is zo slopend.... Verschrikkelijk! Ik kon tot een paar weken terug niet inslapen.. Vervolgens weer bang dat ik de komende nacht ook niet kon slapen en tadaa! Daar was het negatieve cirkeltje.... 4 uur in slaap vallen en 5.30 de wekker weer.. pff... Nu is het gelukkig over maar gebruik af en toe druppeltjes van Bach. Rescue Remedy en dan speciaal voor de nacht. Is veilig te gebruiken tijdens zwangerschap! Het is geen wondermiddel, mocht je last hebben van spanning en dus veel adrenaline dan werkt het bij mij niet genoeg. Maar wellicht helpt het jou wel! Kun je moeilijk inslapen of juist niet doorslapen? Succes!