Hoi. Ik heb s'avonds ontzettend veel jeuk! Om mijn benen, armen, rug en voeten. Ik las op internet dat dit kan komen omdat keer lichaam optrekt maar ik wordt er helemaal gek van! Ik krab mijzelf helemaal kapot! Heeft iemand misschien de gouden tip!?
smeren smeren smeren of invetten met olie. dat is het enige wat enigzins helpt. of mentholpoeder. vreselijk vervelend ja. ik heb het vooral aan mijn borsten en mijn buik.ziet er zo raar uit als je dan terug gaat krabben hé
Ik heb vreselijk jeuk op mijn buik. Ik krab de huid ook steeds kapot. Ik zal morgen eens mentolpoeder halen. Hopelijk helpt het...?
Idd, menthol poeder, aloe vera gel vind ik gewelding en van VSM de Cardiflor. Niet te heet douchen en proberen geen zeep te gebruiken. Kijk ook uit met geparfumeerde body lotion enzo, kan nu gewoon te veel zijn. Sterkte! Jeuk is erger dan pijn!
Jaa ik heb er ook last van, echt heeeel vervelend.. vooral jeuk op m'n buik en borsten, probeer niet te krabbelen maar is nog best moeilijk..
Jaa het is echt verschrikkelijk! Ik smeer nu steeds met menthol gel als het gaat jeuken dat helpt wel even. Staat een tube naast me bed en als ik s nachts wakker wordt van de jeuk smeer ik me gelijk weer in! Het is zo moeilijk om er af te blijven! Ik hoop echt dat dit snel stopt want als dit nog tot december duurt word ik echt gek !