Nou ik heb net geprobeerd te slapen. Lukt niet. Kan overdag niet slapen, denk telkens dat er iemand langskomt en daar word ik dan weer zenuwachtig van.... En ik word ook weer zenuwachtig van dat ik eigenlijk moet slapen... Zo blijft de cirkel doorgaan...
Balen he meiden! Ik sliep in het begin van mijn zwangerschap heeeel goed. En veel. NU wordt het zwaar en heb ik erg slechte nachten. Het wordt dus nog erger aan het einde meiden Alles wordt pijnlijker en omdraaien is een hele opgaven. Ook moet ik er nu gemiddeld 4 tot 5 keer uit om te plassen Maar ik doe het met liefde
hm ken het ik moet nu al met mijn 10 weken 4 a 5 keer per nacht naar de wc. ik drink ook ontsettend veel. vooral melk en vruchtensappen. ik drink zo een halve drum melk leeg achter elkaar en in 1 nacht drink ik er 1 liter vruchtensap er door heen :-k maar chocolade waar ik eerst zo van hield krijg ik niet naar binnen ook een stuk kaas is er in 3 dagen doorheen gegaan. je kent ze wel zo'n stuk kaas waar je normaal de plakjes vanaf moet snijden met een kaas schaaf. dat is dus 250gram kaas in 3 dagen en bijna 2 liter melk in anderhalve dag :-k
ja dat kaas eten ken ik ook wel ja! en dan gewoon stukken eraf snijden ipv op brood doen.. vooral die oude kaas is heerlijk.. niet heel gezond.. maargoed. tis ondertussen al weer 2:04.. heb vanochtend maar 5 uurtjes geslapen.. maar t lukt gewoon echt niet. denk ook bij elk pijntje.. zal het nu zo ver zijn.. t duurt ook zo lang
ja het was bij mij ook de oude kaas het lijkt mij ook spannend als ik straks ieder moment kan bevallen dus begrijp dat je bij ieder pijntje je afvraagt of het al zover zou zijn zelf heb ik vanacht weer geen oog dicht gedaan. en merkte ik dat ik in slaap val dan: of mijn vriend draait zich om of ik krijg een elleboog in mijn rug of een vuist in mijn oog of de hond is ineens erg druk en houdt mij wakker. en mijn maag was aan het knorren van jewelste en is het geen van die 3 dan schrik ik zelf wakker door niets ik zou blij zijn met 4 uurtjes per nacht maar ik haal er geen en overdag dan lig ik in bed zonder mijn vriend en kom ik ook moeilijk in slaap. dan slaap ik 2 a 3 a 4 uurtjes. ik hoop dat het snel over is want ik wordt er behoorlijk ](*,) van
Jodytje, oh wat vervelend zeg! Nou ik heb vannacht geslapen. Mijn man zei zelfs dat ik snurkte, hij durfde niet naar de wc. Schat hè? Maar ik ben vannacht snipverkouden geworden, dus ik denk dat ik door het ziek zijn beter heb kunnen slapen. Nou ja, gelukkig maar, ga zo nog even weer liggen en dan vanmiddag proberen te werken.
ja,ik ben bijna 10 weken zwanger en heb er ook erg last van,van zeer weinig slapen,pffffff,lastig é. en onze andere kleine zit nu juist in periode me verkoudheden,tanden....waardoor hij snachts ook niet vast slaapt,dusja,eens ik dan in slaap ben geraakt is onze kleine daar... Iedereen heeft zijn voldoende slaap nodig,dat hou je niet vol! hopelijk gaat het gauw over en is het niet voor mijn hele zwangerschap
wat fijn te horen dat meer mensen hier last van hebben! Ik slaap zeer slecht, houd het bijna niet vol op mijn werk. Mijn zoontje slaapt ook slecht de laatste tijd, en als ik eens slaap dat maakt hij me wakker. Maar vaak lig ik helemaal uit mezelf wakker. Vannacht een nachtmerrie gehad, durfde niet meer te gaan slapen haast. Meestal slaap ik 's avonds prima in, maar wordt om een uur or 3 wakker en dan is het klaar... Ik blijf wel in bed liggen, doezel een beetje enzo. Maar ik hoop wel dat het overgaat want ik ga dit niet volhouden! Ik heb nog weinig tips voorbij zien komen, is de situatie zo wanhopig? Ik denk aan de klassieke warme melk, kruidenthee enzo, maar inslapen is het probleem niet bij mij dus of dat helpt?
tja.. tips..die heb ik eigenlijk helaas ook niet. misschien een boek lezen.. daar wordt ik altijd wel moe van. en geen tv kijken zeggen ze altijd. waar ik touwens wel van in slaap van is flim kijken :S. we gingen gisteren film kijken... en zomaar vallen mijn ogen dicht . dus hadden we de film maar uitgezet.. nou.. toen was ik dus weer klaar wakker.. fijn hoor :x
Hallo iedereen, Grappig om dit te lezen want dit is zoooo herkenbaar. Ik slaap ook niet want heb gewoon geen slaap. Ben helemaal niet moe heb teveel energie. Als ik probeer te slapen dan krijg ik gewoon hoofdpijn alsof ik teveel heb geslapen. Ik ben blij dat dit een zwangerschapskwaal is en hopelijk gaat het snel weg.
hier nog zo'n niet slaper, net zwanger en slaap al 3 dagen misschien 3 uurtjes per nacht pffffffffffffft, allemaal hormonen, ben hardstikke moe, maar slapen ho maar. we moeten het er mee doen, voorbereiding op de slapeloze nachten als het kleintje er is. liefs karin
Hoi hoi, Ik sliep ook onwijs onrustig. Heel vervelend. Ik dacht: als dit nog lang zo door gaat, dan hou ik dit niet vol hoor die 9 maanden! Nu slaap ik sinds 3 dagen eindelijk weer goed. Volgens mij had het bij mij heel veel te maken met het net zwanger zijn en wennen aan dat idee. Allemaal dingen waar je je zorgen over maakt, komen naar boven. Ga ik het wel goed doen? Wanneer vertel ik het mijn baas en hoe gaat ze reageren? Er moet nog vanalles gebeuren! Klein beetje stres dus. Misschien komt dat ook wel omdat we in 1 keer zwanger zijn geworden (heel snel dus). Nu lijkt alles iets rustiger in mijn koppie. Gelukkig maar! Groetjes Banjabes