ik heb t andersom. ik sliep vannacht pas om een uur of 4. ik kom gewoonweg niet in slaap. zo iritant!!! ben dr zo klaar mee. ik slaap zelfs al apart omdat ik me vriend niet lastig wil vallen met me gedraai en gewoel
Hoera, vannacht gewoon 4,5 uur geslapen. Werd pas om 5 uur wakker. Nu komt wel de man met de hamer maar ik geef er echt niet aan toe. Ik ga zo een bakkie thee zetten en een doos minitompouces leegeten bij een detective. Daarna ga ik een uurtje liggen. Hoe is het met jullie gegaan?
Heel grappig:x Niet dus. Om 4 uur klaar wakker. Gisteren om half 10 op bed gekropen. Sliep binnen 10 minuten denk ik. speciaal niet te veel gedronken gisteravond. Ben nogal een drinker. (Hoofdzakelijk ranja, Ben ik al aan verslaafd zinds mijn 20ste of zo) En toch om 4uur wakker. Ben maar een boek gaan lezen en rond 6uur nog even geslapen. Zegt mijn man nog heel vrolijk vanochten. Goh, je bent er nog. Lekker geslapen de hele nacht? Ach hij heeft het wel erg met me te doen. En de rest? Hoe is het jullie vergaan? Liefs Janna