Slapeloosheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetchocolate, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hoi dames,

Het is 6 uur, al een tijdje geweest, en lig al bijna 2 uur wakker. Niet meer kunnen slapen. Ja, ben wel moe, maar val niet in slaap. Heb van alles al geprobeerd; Warme melk met honing, plassen, extra kussen gepakt, want misschien ligt het wel aan maagzuur (wat ik toen niet voelde en is ook geen maagzuur naar boven gekomen). Warme douche nemen doe ik nu niet want mijn vriend slaapt en wil hem niet wakker maken. Ben maar beneden gaan zitten om mijn vriend niet wakker te maken van mijn gedraai in bed.

Sinds ik terug ben van nachtje logeren heb ik er last van. En dan wil ik 's middags slapen, omdat ik het gewoon niet meer trek. Word je wakker gebeld van alle kanten. Neem je niet op je mobiele telefoon op? Nou, dan maar de huistelefoon, M. heeft toch verlof en moet te bereiken zijn. Niet eens nadenken van goh, zou ze misschien slapen? En waar bellen ze voor? De hond is geopereerd en is goed gegaan. Ik kon mijn schoonmoeder wel schieten. Zelf loopt ze te zeuren dat ik meer rust moet nemen... Half uur later, mijn vriend; Dat hij eerder thuis komt vanwege het weer. Ow ja, en niet te vergeten die deur aan deur verkopers die lekker rond MIJN rusttijd langs komen:x Is dat allemaal opgelost en iedereen heeft gebeld... Beginnen die buren. Schreeuwen, janken, stampen op trap, deuren smijten. Eindelijk, puberdochter heeft door dat ze haar zin niet krijgt, denk ik te kunnen slapen (inmiddels is het 4 uur 's middags;) probeerde gister al vanaf 13:30 te slapen:$). Belt mijn vriend om 16:15 uur. "Ik doe er al 20 minuten over om 3 km te rijden". DAAAG RUSTTIJD!!! Aangezien vriendlief ook om 16:50 en 17:15 belde hoever hij wel niet was gekomen gister.

Helaas, vanmiddag ook niet rusten. Kerstproeven bij C1000 Nieuwegein. Heb alleen al afgesproken om dat samen met een vriendin te gaan doen:(

Kan er niks aan doen als ik vanavond om 21:00 uur naar bed ga. Mij word nooit die rust gegund die ik zo hard nodig heb!

Wijze les misschien. Mobiele telefoon uit, stekker uit modem dat ze mij ook niet meer op huistelefoon kunnen bereiken. Helaas kan ik niks doen tegen deur aan deur verkopers en een leuke, gezellige, verwende puberdochter van de buren, waarvan de ouders EINDELIJK doorhebben dat ze beter niet kunnen reageren op hun dochter. Oordopjes een optie?

Volgens mij laat ik Uk als hij er is maar lekker keihard janken en dat heel lang door laat gaan, vooral 's nachts. (tja, stel dat borstvoeding niet gaat lukken, de fles moet toch opgewarmd worden?!). Hopen dat de buren er wakker van worden;) (grapje)

2. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Haha ik snap precies wat je bedoelt!!

De deurbel kan hier trouwens wel uit!

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje zeg, dat is wel flink balen ja!

Misschien dat je de stekker uit de deurbel kan halen? Of een briefje op de deur met 'aan de deur wordt niet gekocht!' :D

Misschien kun je met je vriend afspreken dat ie 1 keer belt, op een bepaald tijdstip. Ik denk dat als je uitlegt hoe moe je bent en steeds onderbroken rust hebt, dat ie daar best begrip voor heeft ;)

Veel succes hoor, en ik hoop dat je toch nog een beetje rust zal krijgen!

4. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ik heb hier ook zo'n slaapprobleem sinds enkele dagen. Ik ben wel moe maar zodra ik in bed lig duurt het heel lang voordat ik in slaap val. En als ik dan eindelijk slaap, word ik midden in de nacht wakker en kan ik niet meer in slaap komen. Zit je dus om 4 uur 's nachts beneden wat te eten en/of te drinken...grrr...
    Overdag lukt het mij ook niet om ff een dutje te doen. Niet dat ik steeds gestoord word maar omdat ik dan niet moe ben en niet ff mijn ogen dicht kan doen... zucht....

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Balen zeg :S

Kan je niet gewoon de stekker van de huistelefoon eruit trekken, je mobiele telefoon stil zetten en voordat je gaat slapen je vriend even smsen, zodat hij je niet wakker belt? Oja, en de stekker van de bel eruit!

Tja, dat burenprobleem ken ik, daar is helaas weinig aan te doen...

Als ik jou was, zou ik vanmiddag gewoon lekker afzeggen hoor, je vriendin begrijpt toch vast wel dat je af en toe even je rust nodig hebt?

Deel Deze Pagina