We hebben een leuke voornaam beginnend met een F. Gezien onze eigen namen lijkt het ons leuk om de 2e naam met een M te laten beginnen. Kan deze afkorting FM? Bedankt voor jullie reacties
vanwege de radio-bandbreedte? daar zou ik me niet teveel van aantrekken... zo'n beetje IEDERE afkorting heeft wel een of andere betekenis of associatie... probeer maar: a.a. (alcoholics anonimous) a.b. (salades van abee) a.c. (restaurants) a.d. (krant) etc etc zo heet ik hetzelfde als die ziekenhuis-serie met George Clooney ... lekker interessant. Dus gewoon je kindje f.m. noemen als jullie dat mooie namen vinden.
haha meen je dat nou, maar een troost haar voorletter is R alleen haar doopnamen staan bij de gemeente, snap je het nog
Wij hebben het zelfs expres gedaan... zoontje heet DR (hoeft hij niet meer te promoveren, want de titel heeft hij al). En dochterlief hadden we eigenlijk BV willen noemen, maar we vonden Kate zo'n leuke naam dat we er BVK van hebben gemaakt. Anders was zij dus de onderneemster van de familie geweest. Mijn zus heet ook SM, geloof niet dat ze er veel last van heeft gehad.
Mijn dochter heet N.S. tot nu toe heeft niemand een associatie gemaakt met een bepaalde treinmaatschappij Hadden nog gekeken om de letters om te draaien maar dan kwamen we op S.N.S. (als we voor de achternaam ook een initiaal hebben)...