heel veel witte vloed, zwanger??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by ashleyy, Jul 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ashleyy

ashleyy Actief lid

Jul 13, 2014
    244
    1
    16
    Hoi allemaal,

Ik en mijn vriend hebben samen een aantal dagen geleden rond mijn eisprong onveilig seks gehad. Mijn eisprong is op donderdag 11-07 gekomen (ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen en ik voel mijn eisprong ook altijd heel duidelijk).

Maargoed sinds gister avond klein beetje witte vloed gezien in mijn ondergoed maar vandaag is het tien keer erger geworden.. sorry voor het genante maar het is zoveel dat ik ervan schrok. En nou heb ik hier en daar op het internet erover gelezen maar niet echt concrete antwoorden erop kunnen krijgen. De afscheiding stinkt bij mij op het moment helemaal niet, het ruik een heel klein beetje zurig en het is ook helemaal niet korrelig. Het lijkt een creme.

Verder gebruik ik ook totaal geen anti conceptie omdat ik dat vanwege mijn cyclus nooit nodig heb gehad. Maargoed nu is mijn vraag, naast mijn gevoelige borsten (maar dat heb ik altijd rond en na mijn eisprong) of ik er misschien een beetje vanuit moet gaan dat dit heel goed een zwangerschap zou kunnen zijn? ik lees op internet dat je gemiddeld maar 20% kans hebt op een zwangerschap , dus ik ben een beetje onzeker op het moment , maar ik ga zowiezo wel testen over twee weken ongeveer. Maar het liefst heb ik wel al een klein antwoordje op mijn vraag.. wat denken jullie?

2. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is pas 2 dagen na je eisprong, dan kunnen je klachten nog niet van een mogelijke zwangerschap zijn. Daarvoor moet je echt nog wat verder zijn om het zeker te weten. Crèmekleurige afscheiding is heel normaal na een eisprong en dat kan per maand wisselen. Enige wat je nu kan doen is rustig afwachten de komende dagen. Hier wist ik dat het raak was vanaf 6 dpo en dat is echt al heel vroeg als je dat merkt. Meesten merken pas veel later wat. Maar 2 dpo wat jij nu bent is echt te vroeg om wat te merken.

3. ashleyy

ashleyy Actief lid

Jul 13, 2014
    244
    1
    16
    Oke hartstikke bedankt voor de info! want dat wist ik helemaal niet, ik dacht dat je na 1 dag al wat dingetjes kon merken.Ik wacht het af

4. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Of gewoon testen!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dit dus!

Pas een week na de eisprong is er innesteling en pas daarna kun je eventueel al wat voelen al voelen de meesten pas iets na nod.

6. Logan

Logan Niet meer actief

2 dagen na ei?

7. Logan

Logan Niet meer actief

Je kunt nu nog niets merken van een zwangerschap.. afscheiding is normaal na je eisprong. Nog even twee weken wachten dan kun je testen.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Is het niet nog van je vriend?

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Zat ik idd ook aan te denken! Als ik seks heb gehad dan blijft de "sperma" altijd wel 2 tot 3 dagen eruit lopen bij mij (sorry voor de details). Maar daar zat ik bij jou ook pas aan te denken.

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dat kan echt nog niet 2 dagen na de eisprong.
    Ik was direct na de pil zwanger maar op dag 26 geloof ik heb ik test gedaan die negatief was. En dag 30 ofzo weet niet meer oecies was die pas positief. Dus jan echt niet 2 dagen na ei testen.

11. ashleyy

ashleyy Actief lid

Jul 13, 2014
    244
    1
    16
    Ja nu je het zegt.. want sinds vandaag is t alweer stukken minder

12. ashleyy

ashleyy Actief lid

Jul 13, 2014
    244
    1
    16
    bedankt voor jullie reacties en meedenken, ik wist niet dat de eerste eventuele zwangerschapsymptomen pas een week na eisprong konden plaatsvinden. Weer wat geleerd dus! ik hou het goed in de gaten en ik ga volgend week woensdag samen met mijn vriend testen. Ik houd jullie op de hoogte

Share This Page