7 of 8 dpo groter tepelhof

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MICH18, Jul 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Hallo,

Wie had dit als symptoom ? Grotere tepelhoven?
    Mijn man zei dit ineens vanmorgen terwijl hij totaal niet bezig is met het 'zwanger' worden hiHi. Voor hem begint het avontuur pas als ik daadwerkelijk zwanger ben! Met kwaaltjes houdt hij zich niet zo bezig haha.

Maar hem viel het dus enorm op.. zou dit een kwaaltje kunnen zijn?

2. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

Nov 4, 2014
    276
    31
    28
    Female
    Maatschappelijk werk
    Ik weet net een week dat ik zwanger ben, maar voordat ik het wist (ik was er dit keer totaal niet mee bezig) waren ze wel erg gevoelig. Dacht er alleen niet bij na, heel stom. Ik ging testen omdat we dat weekend weg gingen en ik het voor de zekerheid wilde weten, omdat ik dan niets ging drinken. En ja hoor, bleek ik zwanger! Sinds afgelopen weekend zijn ze wel erg groot geworden, dus ja, het kan wel een van de symptomen van een vroege zwangerschap zijn, maar zo vroeg weet ik niet.

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

Apr 9, 2014
    3,637
    1,193
    113
    Ben drie x zwanger geweest en heb dit vanaf het begin bij één van de drie zwangerschappen gehad. Daarnaast heb ik dit behoorlijk vaak gehad in de laatste week voor mn menstruatie, ook in maanden waarin absoluut niet zwanger kon zijn (want geen sex, omdat man weg was). Volgens mij is het gewoon een gevolg van verhoogde progesteron en oestrogeen. Dat kan ten gevolge van een zwangerschap zijn, maar ook gewoon ten gevolge van een goede eisprong. Geen reuze betrouwbaar zwangerschapssymtoom dus, maar een potentieel symptoom voor de rasoptimist nonetheless ;).

4. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

Nov 4, 2014
    276
    31
    28
    Female
    Maatschappelijk werk
    Mee eens. Het zou kunnen, maar je weet het niet zeker. En het is bij iedereen verschillend!

Share This Page