Laatste loodjes en overgeven?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kirsten1988, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Dames,
    Zoals het onderwerp al zegt ben ik vandaag uitgerekend. Nu heb ik alleen in de laatste 3 dagen al 2x overgegeven. Een keer midden in de nacht en nu vanochtend. Dacht de eerste keer dat het misschien door het eten kwam maar nu vanochtend had ik nog niks gegeten. Ben verder niet misselijk en kindje is al goed ingedaald. Ook geen last van maagzuur of iets. Zijn er dames die dit herkennen?

Alvast bedankt!

Gr. Kirsten

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    Ik had t vannacht toevallig ook.

Voelde me hondsberoerd en nu is t weer weg.

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bijoux
    Dat is dus het vreemde ik voel me er niet ziek bij. Het is puur overgeven en klaar zeg maar..

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Dat had ik ook aan het einde van mijn zwangerschap.. Hele zwangerschap nergens last van gehad maar de laatste weken vaak misselijk en vooral smorgens ook wel eens overgeven :)

5. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Bij mn eerste zwangerschap begon zo de bevalling, 's nachts steeds overgeven en daarna begonnen de weeen. Nu bij mn 2e zwangerschap ben ik elke avond misselijk en moet ik ook soms overgeven (ben nu 36 weken). Succes met de laatste loodjes!

6. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Je hoort vaker dat het lichaam zich leeg maakt vlak voor een bevalling.
    Er zijn vrouwen die dan diarree en/of overgeven moeten maar verder dus niet ziek zijn.
    En wat denk je van het warme weer erbij.
    Dat is voor hoogzwangere ook geen pretje.
    Ik ben dan nog niet tegen het bevallen aan maar merk wel dat als ik maar iets te veel doe ik me echt heel beroerd ga voelen.
    Maar wie weet is het een teken van je lichaam die zich klaar maakt voor de bevalling,je bent over tijd dus wie weet!!
    Spannend!

Deel Deze Pagina