Vanaf wanneer in de buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shirleytje26, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Ik vroeg me af wanneer je nou een buggy kan aanschaffen mijn zoontje is nu 7 maanden zou het nu al kunnen

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij hebben een 5 standen buggy gekocht en van de week heeft hij er voor het eerst een stukje in gezeten. Hij vond het helemaal leuk!
    Hij kan nu al goed zitten (als ik hem op zn billen zet) dus met de buggy op de 'rechtste' stand heeft hij een goede zithouding.

(maandag is mijn zoon 7 maanden)

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier vanaf 4 mnd oud.
    Heb het tot 4 mnd kunnen rekken.

Het ligt er ook aan welke buggy je hebt.
    De mijne is voor baby`s vanaf de geboorte.
    Ze lag met een babynestje in de mclaren xt techno.

Mijn zoons gingen nog eerder over maar ja dat heb je met extreem lange kindjes.

Als je zoon goed kan zitten is het goed hoor.
    Zo zien ze ook weer meer op die leeftijd.

4. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier pas vanaf ruim 8 maanden. Inmiddels bijna 2 weken verder is de kinderwagen een beetje uitgerancheerd.;) Maw ze wilde eerst niks van de buggy weten maar eenmaal gewend aan de buggy wilde ze niet meer in de kinderwagen. Wij hebben de Mutsy Slider.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.924
    3.944
    113
    Mijn dochtertje is bijna 11 maanden maar we hebben haar eigenlijk alleen nog maar in de wandelwagen. Het maakt vast verschil wat voor buggy je hebt, wij hebben een vrij oude gekregen van kennissen. Maar daar zit ze dus echt nog niet goed in. De riempjes kunnen niet strak genoeg voor haar en dan gaat mevrouw helemaal onderuit hangen. (Terwijl ze supergoed kan zitten hoor). Haar kont moet gewoon wat groter dan kan ze zichzelf niet meer onderuit duwen. Maar er zijn vast nieuwere modellen buggy's waar ze wel goed in zou zitten. Je moet gewoon kijken hoe jouw kindje in jouw buggy zit en dan zelf beoordelen of ze er stevig genoeg in zitten.

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier vanaf 10 maanden de buggy gaan gebruiken voor korte stukjes en boodschappen als ik met de auto of de fiets ging.

7. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Wij hebben een goedkope buggy en hier zit onze jongste pas in vanaf dat ze een jaar is.

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Met een maand of 7/8. Maar ik gebruik liever de wandelwagen, veel fijner.

9. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Het ligt eraan of je kindje kan zitten en zo niet dan wat voor een buggy je hebt. Heb je er 1 met verschillende standen zodat je kindje kan liggen als hij nog niet kan zitten en als hij wel goed zelf kan zitten dan maakt het niet zoveel uit en kan je kindje wel in de buggy.

Hier ging zoontje met 4,5 maand in de stokke buggy maar die kon behoorlijk plat dus lag hij in de buggy. Pas later de buggy meer in zit stand gedaan.

10. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een domme vraag,maar wat is de meerwaarde van een buggy ten opzichte van een wandelwagen met zitgedeelte? Los van het feit dat een buggy aan de fiets mee kan. Wij denken er ook over om een buggy aan te schaffen. Ik loop nu dagelijks heel veel met de wandelwagen. Zoonlief zit inmiddels omgedraaid in het zitgedeelte en vindt dit helemaal leuk. Wat zou voor mij de meerwaarde zijn van een buggy, kan iemand dat uitleggen? Thanx!

11. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat je zelf al zegt, op de fiets mee.
    Maar ook vaak lichter en kleiner opvouwbaar en dus gemakkelijk mee te nemen.
    En als je op vakantie gaat, makkelijk mee met vliegen of makkelijk mee in de overvolle achterbak als je gaat rijden :)

12. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok! Dat is duidelijk! :)

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Buggy toen ze nog niet (goed) liep handig voor naar cb soms verder weg parkeren en ff snel wat halen in de stad dan erg snel in en uit de auto. Ik heb een goedkope niet erg comfortabele dus ver gaan we er niet mee.

14. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Idd de buggy voor mee op de fiets en voor vakantie omdat de wandelwagen echt niet mee kan.

Deel Deze Pagina