Hier ook nog steeds klaarwakker, gelukkig hoeft die van mij niet zo heel vaak een nachtdienst en niet meer dan twee nachten achter elkaar.
Hahhaha dankjewel ik lig ook in bed, ik blijf nooit alleen beneden als ml nachtdienst heeft.. Geen idee waarom maar als hij weg is ga ik gelijk na boven..
Ik wel, schijt 7 kleuren hahahaha.. Vind het niks zo alleen in de nacht.. Ik hou sowieso niet van het donker, in mij eentje al helemaal niet..
Hier ook wakker.. manlief slaapt vanavond niet thuis en ik hoor sinds ik in bed lig alleen maar vage geluiden. Om het erger te maken werkt mijn TV dus ook niet en flikkert het UPC geen signaal beeld.. alsof ik nog niet bang genoeg was.. En dan straks weer gewoon om 7 uur opstaan.. wakker worden eten en een meisje naar de peuterspeelzaal brengen... Dat word een lange dag.
Hey.. zijn jullie der ook nog.. Ik hoor ook altijd rare dingen en laat overal n lichtje an Ja.. tis officieel.. Ik ben een watje
Nou.. als je niet kan slapen dan ga je 3fm luisteren.. beantwoord je een vraag goeden win je zomaar even de nieuwste cd van Tim Knol.. whaha.. echt weer wat voor mij..