Effect drop (licorice) op bevalling? Ervaring?

Discussie in 'De bevalling' gestart door humptydumpty, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Een topic met een knipoog...
    Na het lezen van die tig "old wives tales" over hoe je dmv het eten van bepaalde producten eerder zou kunnen bevallen, ben ik in de wetenschappelijke tijdschriften op zoek gegaan naar voor welke er nou eigenlijk bewijs is (je moet toch wat tijdens je verlof- als je online access hebt tot een universiteitsbieb ;)). Er bleef eigenlijk maar één over waar een ieniemie beetje bewijs voor lijkt te zijn, namelijk drop. Ik moet er wel bij zeggen dat drop iets te vrij vertaald is van het Engelse licorice en het eigenlijk alleen om bepaalde soorten drop gaat (google maar even als je nieuwsgierig bent- bijvoorbeeld van die opgerolde slierten). Is er toevallig iemand hier die er ervaring mee heeft en wat was jouw ervaring?

Vooralsnog ben ik overigens niet van plan enorme hoeveelheden drop naar binnen te werken, aangezien ik helemaal nog niet zo ver ben en drop de bloeddruk kan verhogen, wat natuurlijk niet per sé gezond is...;). Ik ben gewoon nieuwsgierig! :)

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    hmmm zou wel 1 van de meest aangename methodes zijn :)
    Want ananas en bitterlemon sta ik zou niet om te springen... :p

3. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik heb me helemaal gek gegeten aan drop omdat mijn bloeddruk zo belachelijk laag was, maar met 41 weken was dl niet ingedaald en nog 0 tekenen van bevallen.

Deel Deze Pagina