Ik weet nog helemaal niet of ik een meisje of jongetje verwacht, maar ik heb zin om een poll aan te maken Of hebben jullie andere suggesties voor namen? Ik hou van korte namen!
Ja, staat ook bij mij op nummer 1 nu! Sofie of Sophie, ik weet nog niet welke schrijfwijze. Beide mooi!
Heel, héél ver met stip op 1: Kate. Sophie alleen mooi op deze manier geschreven. Het afkraken van de andere namen zal ik achterwege laten dit keer Om ook even positief mee te denken: Amy heet je dus niet zelf (gezien je nick)? Ooit je nickname bedacht omdat je dat toen al een mooie meisjesnaam vond? In dat geval zegt dat genoeg denk ik en zou ik als ik jou was voor Amy gaan (maar dus alleen als mijn hypothese klopt). Dat ik en/of anderen m niet mooi vinden moet niet uitmaken
Hihi ja, ik vind de populaire namen het mooiste! Volgens mij had je het daar net over, maar verwijderd in je reactie? Of ik ben in de war Ik heb zelf ook een populaire naam en nooit met een naamgenootje in de klas gezeten haha. Nee, ik heet inderdaad niet Amy
Ja, ik twijfel wat ik nou leuker vind haha. Sophie vind ik ook erg mooi! Cato vind ik w leuk, maar is het gewoon niet. Thanks voor je reactie!
Uit het rijtje vind ik Amy het mooist , maar zou hem zelf ook niet kiezen in circulatie met Eva. Sofie vind ik wel passen maar vind de schrijfwijze als Sophie wel mooier. Andere suggesties : Em Mila Sterre Tirza Maylin Esmee Elena