zoonlief van 1.5 zit onder de uitslag. Begon 2 dagen geleden met wat rode pukkeltjes op z’n buik. Inmiddels zit hij helemaal onder. Armen, rug maar vooral gezicht, nek romp en billen/bovenbenen. Sommigen lijken blaasjes, maar ze zijn vrij klein. Naar mijn idee te klein voor waterpokken. 6e ziekte heeft hij al gehad.
Warmtebultjes? Hoewel ik het daar niet erg op vind lijken aangezien die vaak dichter op elkaar zitten
Dochter kreeg ook waterpokken die in eerste instantie niet op waterpokken leken. Waren meer muggenbultjes/ warmte uitslag op het eerste oog. Bleken uiteindelijk toch waterpokken te zijn
Wij hadden zoiets als warmte uitslag maar niks zo vaag als bultjes en kinderen. Vlamde hier enorm op als ze met warm water aan t spelen was (badje) en trok juist weg als ze met koud water speelde (watertafel). Niet weg weg hoor, maar je zag ze een stuk minder. Waterpokken wachten we nog op. Kijk het even aan eigenlijk t enige wat je kan doen. Zolang ze maar weg te drukken zijn.
Gek he? Zijn waterpokken ook wel eens zo klein dan? Sommige bultjes zijn wel echt blaasjes, maar wel klein. Ik dacht dat waterpokken groot waren? Warmte uitslag dachten wij eerst ook aan, alleen het wordt erger en niet minder, ondanks dat het vandaag niet zo warm was.
Mijn kinderen hebben beiden laatst de waterpokken gehad. Ze lijken er wel op vind ik. Bij zoon waren de bultjes ook flink kleiner en ‘roder’ als bij dochter. Zijn het er inmiddels al meer geworden? En hoe ziet zijn hoofdhuid eruit?
Gek he dat dan kan verschillen. Het zijn er flink meer geworden vannacht. Ze lijken ook groter te worden. Hoofdhuid kan ik er weinig ontdekken, maar hij heeft okk een flinke bos haar
Ja echt gek, dat het bij ieder kind toch wat anders kan ogen. Nog steeds twijfel achtig! Maar als het er elke dag meer worden dan zijn het hoogstwaarschijnlijk wel de waterpokken. Zit er echt vocht in de blaasjes?
Haha ja echt maf. Het lijkt ook niet op een andere vlekjes ziekte. Hij is niet lekker dus warmte bultjes zijn het denk ik niet. Vanmorgen 38.3 en heel hangerig. Vannacht is ie ook onrustig geweest. Sneu. In de grotere blaasjes zit vocht ja
Ja dan zullen het wel echt de waterpokken zijn. Ook de verhoging en het hangerige komt mij zéér bekend voor Beterschap met jullie mannetje! Mocht hij er erg jeuk aan krijgen, dan kun je spul halen bij de apotheek of drogist. Kidsclin vonden ze hier super fijn, maar een havermout badje kan ook helpen. Of menthol talk poeder. En dat ook nog eens met het warme weer, echt sneu!
Het wordt een uitdaging de komende dagen, we zijn namelijk op vakantie... in een lodgetent. Wel met eigen sanitair gelukkig, maar die warmte Arm ventje. Morgen maar even verkoeling zoeken in een zwembad of plas hier in de buurt.
Ik vind het geen overduidelijke waterpokken maar kan ook door de foto komen. Ik hoop dat het mee zal vallen en hij niet teveel jeuk zal hebben. Succes!
Je mag helaas niet in het zwembad met waterpokken want dan kunnen ze gaan ontsteken! Veel succes en sterkte. Sneu