ja tuurlijk leg ik t wel uit en dat gaat ie ook zeker snappen. maar 3jarige blijven eigenwijs. dat spooklampje heb ik idd ook gezien. misschien is dat wel wat
je hebt ook lampjes die je kunt opladen in het stopcontact en dan schijnen ze de hele nacht. Ik heb ze toen bij de aldi gekocht, maar dat is al een hele tijd geleden. op internet zijn ze ook te koop. Alleen een stukje duurder dan die van de aldi toen. Werkt hier ideaal. Nachtlampje beer - Pabobo
daniel heeft een stopcontactlampje maar sinds kort (sinds hij in een groot/hoger bed ligt) wil hij een schemerlamp erbij aan, gaat wel gewoon lekker slapen over het algemeen. Lampje staat op het kastje bij het voeteneind
Wij hebben het kabouter lampje van Beaba. Laad overdag op en savonds gaat ie mee in bed en blijft de hele nacht aan.
Er is een Nijntje lampje dt heel makkelijk aan gaat n na 12 minuten vanzelf weer aan. Wij horen het door de babyfoon ongeveer 3x aangaan en dan is meneer in slaap Kost volgens mij 10 euro
Eeeh, krukje wegzetten of de lampen consequent uitzetten? Hij bepaalt toch niet dat de. Lampen aanstaan? Samen n nachtlamp uitzoeken en verbieden de lampen aan te doen
Onze zoon wil ook een lampje aan als hij naar bed gaat (het liefst alles). Nu hebben we bij ikea een led bureaulampje gekocht voor tien euro. Dat staat op de overloop en staat gewoon hele nacht aan. Als ik het uitdoe en hij wordt wakker is hij volledig in paniek en dan krijg ik hem niet meer rustig. Dus dan is de keuze snel gemaakt. Deur noet hier wagenwijd open. X
Onze zoon heeft sinds zn tweede een lampje op zn kamer. Eentje van de ikea me wolkjes erop ofzo. Hij heeft er nooit aangezeten
Hier hetzelfde probleem, maar wij doen het zolderlicht aan. Ik kan echt niet slapen met het ganglicht aan en ze wil het ook 's nachts vaak als ze een keertje wakker wordt. Dus zolderlicht is dan beter. Ik doe het uit als wij naar bed gaan. Ik heb nu wel een prinsessenlampje voor haar gekocht voor op haar kamer, dan kan ze die mooi aan. Maar ook die zou ik gewoon uit doen als ze eenmaal slaapt, hoeft niet voor niets aan te staan!
Ja de lampen gaan hier snachts ook gewoon uit. Net alles uitgedaan hier want kga zelf mn bed in en hij slaapt. Krukje blijft staan in de badkamer. We zijn druk bezig met zindelijk worden en zonder krukje kan hij niet de wc op klimmen. Hij gaat regelmatig snachts naar de wc en dan weer netjes terug zn bed in zonder dat we hier ook maar iets van mee krijgen. Dus krukje moet blijven staan. Heb nu leuk lampje gezien, link had ik hier eerder al neer gezet. Volgende maand maar bestellen en hopen dat de lampen dans hier over is.
Onze dochter inderdaad hetzelfde verhaal. Wil niet zonder licht slapen. Slaapkamer lamp was echter te fel waardoor ze uren wakker bleef. Wij hebben dit opgelost door boven haar bed een wandlamp te hangen (zon roze bloem van Ikea) met daarin een LEDlampje. Je moet niet naar wattage kijken maar een lampje zoeken met zon min mogelijk lumen! Nu is het met die lamp schemerig en slaapt ze makkelijker in. Haar stopcontact zit ook onder/achter haar bed. Ze trekt weleens aan de snoer maar de lamp hangt goed vast dus geen gevaar.
Het grote licht zou van mij niet mogen, zeker niet als ze dan niet zou gaan slapen. We hebben wel geluk dat ze dr bed niet uit komt voor 7:30u en 's nachts eigenlijk nooit hoeft te plassen. Ze heeft een my little pony die licht geeft als je op een knopje drukt, maar die was niet goed genoeg meer.. Nu een groen nachtlampje die flink wat licht geeft, een groot groen vlak. Maar ja, ze verzint steeds weer wat nieuws. Dus als t echt te gek wordt, dan stellen we wel grenzen.
Eva heeft een blauw spooklampje van de Ikea. Volgens Eva is het trouwens een poppetje . Het geeft genoeg licht om even bij te spelen en boekjes door te bladeren, maar is dus niet zo heel fel. Op onze kamer hebben we de rode variant. Voordeel is dat ie helemaal niet warm wordt. Een losse lamp die warm wordt zou ik niet doen, zou bang zijn dat ze er per ongeluk iets op zou leggen (een doek of kleding). Wat ook een optie is misschien, is een dimmer op het grote licht zetten. Maar denk dat een klein nachtlampje minder stroom kost.
Hier ook een wandlampje met snoer. Er zit zo'n half stoffen kapje om heen. Dus ze komen niet snel bij het bolletje en als ze er dan toch aankomen dan voelen ze het wel (of ben ik nu heel hard)
Heeft ie maar stopcontact op zijn kamer dan? Als ik de rest zo lees niet want die andere lampjes moeten ook in een stopcontact. Hier blijft de lamp op de overloop aan en zijn deur op een kier. Stopcontact lamp erin. Als hij slaapt gaat de lamp uit en als wij maar bed gaan zijn deur dicht. Mocht ie s nachts wakker worden heeft hij dus nog het stopcontact lampje.