mijn zoontje van 4 maanden is erg verkouden hij slaapt hierdoor erg slecht en mama dus ook! heb al luuf baby voor hem en neusspray, het lijkt nog niet echt te helpen helaas. vind het zo zielig voor het kleine mannetje! moest het even kwijt ( ben bekaf door die gebroken nachten).
Herkenbaar! Mijn dochter is anderhalve maand verkouden geweest en kwam zeker 6 tot 10 keer per nacht. En dat is slopend. Hopelijk gaat het snel weer beter met je mannetje en slaap jij ook weer bij!
Je kunt nog een doorgeneden ui onder zijn bedje leggen. Dat helpt ook nog wel bij een verstopte neus. En hopen dat het snel over gaat
zoutoplossing uitje bij het bedje hoofeinde iets omhoog Wat ook schijnt te helpen is de luuf op de voetjes te smeren en dan sokjes aan, heb het hier veel gelezen, maar zelf nog noooit geprobeerd.
Wat ik hier doe voor het slapen gaan is even samen in de badkamer knuffelen met de hete douche aan. Dan stoom je alles even los. Daarna neusspray en met een gesneden ui onder het bed slapen. Wat ik ook wel eens gedaan heb van die vicks balletjes met heet water opmde kamer zetten maar dan niet bij het bedje want dat schiijnt niet heel goed te zijn ofzo. Ook maak ik nu extra veel zijn kamer en het speelgoed schoon enz. En dan maar hopen dat het snel weer over is. Beterschap voor je kleintje
dankje! ik smeer nu met luuf vannacht heeft ie wel iets beter geslapen als de nachten ervoor. hij werd om half 5 wakker eerst speen geprobeerd maar dat werkte niet toen een klein beetje eten gegeven en toen ging ie weer lekker slapen tot half 8.