Baby 4 maanden, begint hard te huilen/krijsen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Missy1987, Jun 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missy1987

Missy1987 Lid

Aug 12, 2011
    19
    0
    0
    Werkeloos
    Turkije
    Hallo allemaal
    Even een vraagje, want ik zit met de handen in mijn haar.. Het ging supergoed, had eindelijk het gevoel dat het lekker liep, maar sinds 1 a 2 weken is dat helemaal verandert.
    Ik heb een schat van een zoontje van 19 weken. Hij deed het supergoed, veel en goed slapen, sliep nachten door en huilde alleen even om tegen te strubbelen als hij niet wilde slapen.
    Tegenwoordig is dat heel anders.. Hij kan opeens uit het niets gaan gillen/krijsen. Ik dacht eerst dat hij pijn moest hebben of koorts misschien. Maar niks van dat alles. Soms komt er een dikke boer los, maar soms kan hij ook een uur zo krijsen waarna hij uit vermoeidheid in slaap valt na bijna een uur (en soms word hij weer krijsend wakker na een halfuurtje en begint het weer van voren af aan). Vannacht zijn we er weer een aantal keren uit geweest omdat het weer raak was. Ik heb het zo te doen met dat mannetje.. Kan dit te maken hebben met het 19 weken sprongetje misschien? Of denken jullie dat hij misschien echt ergens pijn heeft? Ik vind het zo moeilijk.. Ik woon zelf ook nog in het buitenland zonder familie om me heen, wat het er niet makkelijker op maakt..

2. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Ik weet nog dat mijn dochtertje dit ook had dit was een combi van kma, snel overprikkeld zijn en een sprong die eraan zat te komen.

Is jou zoontje ook gevoelig voor prikkels ?
    Gevoelig voor andere mensen enz?

Hier is zelfs de fysiotherapie geweest een aantal keer om ontspanningsoefeningen met haar te doen.
    Sinds ze 5 maanden is is het zo goed als over af en toe heeft ze er nog last van

3. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Als je twijfelt over pijn zou ik gewoon even langs de huisarst gaan maandag. Maar t kn heel goed een sprong zijn.

Is hij in de armen wel stil? In sprongen willennze vaak terug naar mama dus t kan echt heel goed een sprong zijn. Maar vertrouw je t nit echt even naar de dokter. dat weet jij t beste....

Share This Page