Om 07.00 uur wordt Thijmen meestal wakker. Hij slaapt dan van 10.00-12.00 uur maar dan.... De rest van de dag krijg ik hem gewoon z'n bed niet meer in of ik hem nu eerder naar bed doe, later etc. 's Avonds is hij bekaf en begrijpelijk natuurlijk, soms zelfs overstuur van vermoeidheid. Hoeveel slaap hebben jullie kindjes van 9 maanden en welke tijden houden jullie aan om de kleine naar bed te brengen? Liefs Eva
Benthe gaat 's avonds rond 19.15 naar ben en slaapt tot ongeveer 7.00. Het ochtenslaapje is meestal van 10.00 tot 11.30 (dit kan soms ook maar 3 kwartier zijn) En 's middags leg ik haar rond 15.00 op bed en als ik geluk heb slaapt ze een uurtje. Ze is overdag nooit echt een goeie slaper geweest. En soms moet ik haar ook naar de laatste fles van 19.00 toe 'slepen'... Maar ik leg haar iig steevast rond 15.00 in bed. Misschien kun je het ochtendslaapje wat inkorten? Of wat eerder? Zodat hij dan 's middags misschien wel wil.... En niet al te vroeg in de middag op bed leggen. (maar dat had je al geprobeerd, lees ik)
Onze dochter slaapt 's ochtends anderhalf uur en 's middags nu steeds later. Soms wordt ze om 17.00 of 18.00 erg moe. Dan leg ik haar even neer en maak haar gewoon na een klein uurtje weer wakker voor het avondeten. Wij geven groente en yoghurt als laatste. Dan is ze meestal wakker tot een uur of 20.00-20.30 en dan gaat ze slapen tot de volgende ochtend 7.30 u. Succes Jendo
Mijn zoontje slaapt van 19:30 uur tot 7:00 uur. Daarna van 10:00 uur tot 11:30 uur en daarna nog van 15:00 tot 17:00 uur. Als hij moe is leg ik hem in bed, dat heb ik altijd gedaan, nooit de tijden aangehouden en dat is altijd perfect gegaan.
Mijn zoontje slaapt van 19.15 tot 7.00. Dan van 8.00 tot 9.30/10.00 uur. En 's middags van 12.30 tot 14.00/14.30.
Mijn zoontje is nu ruim 9 maanden en zit tussen één en 2 slaapjes op een dag. Of om ongeveeer 12 uur een uurtje of anderhalf en om een uur of 4 uur een uurtje. Of alleen om een uur of 2 een wat langer slaapje en dan wakker tot de avond. Ik leg hem op bed als hij zelf aangeeft dat hij moe is, heb geen vast ritme.
Mijn zoon slaapt 3 keer per dag.... rond 7 uur issie wakker en gaat er dan rond 9 uur weer in tot 10:30 rond 13:00 tot 14:00 weer naar bed en dan rond 18:00 nog een uurtje, dan avond eten en naar bed.
isa slaapt 19.30 tot 19.00 uur. overdag slaapt hij weer van 11.00 tot 14.00 en dan slaapt hij niet meer tot zijn slaaptijd 19.30 uur. maar het verschilt elke dag. dus hij slaapt overdag nog maar 3 uurtjes
mijn dochter slaapt van 9.00 tot 11.00 ongeveer en smiddags van 13.30 tot 15.30 ongeveer en savonds rond 18.30 tot andere dag 6.30
Van 19u30 tot 19u is wel heeeel erg lang lijkt me Je zegt dat je kindje overdag "nogmaar" 3 uurtjes slaapt... hier slaapt m'n dochtertje slechts 1 uurtje over een hele dag (dat is al zo sinds 3-4 maanden), 's nachts slaapt ze ongeveer klokje rond. Ze slaapt 's morgens rond 9u en in de namiddag rond 14 telkens slechts een half uurtje... Dit vind ik pas weinig maar heb mij er intussen wel al bij neergelegd
zou t de 9 maanden sprong niet kunnen zijn? die was hier ook ontzettend heftig en vooral het slapen savonds was een drama. overdag sliep ze bt w wel goed. volgens mij sliep ze toen overdag 2 keer 1 uur. maar dat weet ik neit zeker meer
Hier slaapt hij ook nog 3 x op een dag, zo rond de 3 uur totaal.. We hebben nu af en toe wel dat hij in de ochtend opeens lang slaapt en dan laat in de middag nog een keer.. Denk dat hij een beetje overgaat naar 2 slaapjes.. En verder van 7 tot 7, wel met een flesje nog rond half 10..