Hallo allemaal, Mag een baby van bijna 3 weken gewoon in een reiswieg slapen, heb gemerkt dat hij dat heerlijk vind.
bedoel je gewoon thuis? je bedoelt de bak van de kinderwagen toch? of niet? zolang ze plat liggen mogen ze overal in slapen. maar als je de maxi-cosi bedoelt. dat zou ik niet doen omdat ze dan een krom ruggetje kunnen krijgen.
Mijn zoon heeft de eerste 3 maanden in de bak van de kinderwagen geslapen. We hadden op onze kamer geen ruimte voor een wieg dus dit was een prima oplossing.
Nou een wipstoeltje zou ik niet doen. De bak van de kinderwagen is eigenlijk een soort minni bed, en je wipstoel niet. In de wipper laten slapen zou ik pas doen als hij wat ouder is. Maar dat is mijn mening . Liefs Janna
Het wippertje is echt voor even spelen enz en niet om te slapen dus dat zou ik niet doen. Dat is niet goed voor het ruggetje.
ik sluit me aan bij Janna, hoewel Fae een enkele keer -in het begin- wel in slaap viel in de wipper en soms liet ik haar dan wel even liggen.
Even slapen in het wippertje is geen ramp hoor maar het is geen goeie slaapplek. Eigenlijk is dat de bak van de kinderwagen ook niet (geen goed matras) maar ik denk niet dat ze er echt wat negatiefs aan over houden. Mijn zoontje heeft 6 weken lang elke nacht in de reiswieg geslapen maar overdag wel in zijn eigen wieg met een goed matras
Lijkt me niet. In een wieg ligt een behoorlijk matras en die heb ik in een kinderwagbak nog nooit gezien
Daar heb je wel gelijk in. Ik bedoel meer het idee, is een beetje hetzelfde als je begrijpt wat ik bedoel. Maar matras is idd veel dunner.
mijn kindjes hebben beide tot 8 weken in de kinderwagen naast ons bed geslapen en overdag in de ledikant op hun eigen kamer
De eerste tijd sliep Jesse overdag ook lekker in de kinderwagen bij ons beneden. Anders kun je steeds heen en weer blijven kleppen, want je wilt eerst natuurlijk vaak en veel kijken wat hij doet. 's Avonds ging hij wel gewoon naar z'n eigen ledikantje. Tot ruim een half jaar heeft hij overdag in de kinderwagen geslapen, toen werd het echt te krap en moest hij ook overdag naar boven.