Natuurlijk/houten babyspeelgoed??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik ben op zoek naar cadeau ideeën voor mijn jongste dochter. We hebben natuurlijk al best veel, maar sinterklaas komt er weer aan en we vieren het met beide families incl kinderen, dus dan hoort ze er toch echt bij en zal ze ook van alles krijgen. Er wordt nu al gevraagd om ideeën, maar ik weet het niet zo goed... Ik ben niet zo van heel erg plastic/elektrisch speelgoed, maar activity dingen heb ik bijvoorbeeld niet heel veel. Iemand leuke ideeën? Ik vind Lamaze wel een geweldig merk, dus misschien hebben die nog leuke dingen voor deze leeftijd?

Ze is nu bijna 7 maanden..

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Als je op google zoekt op "activity center hout", dan vind je van alles hoor :) ik weet natuurlijk niet wat jullie al hebben... Wij hebben bijv. een loopwagen van Woezel en Pip. Erg leuk, al heeft de oudste amper wat gedaan met het activity gedeelte...

En Lamaze heeft zeker erg leuke dingen! Ik hoor goede verhalen over de Lamaze 3in1 speelgym/kleed.

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

4. adi

adi Niet meer actief

5. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
  6. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Ik vind n beetje nostalgisch speelgoed ook altijd leuk en wordt heel hebberig bij woodpecker in waalwijk. Is van vroeger n speelgoed winkel met mn houten speelgoed, nu is dat wel minder. Ik vind bv de speelboom er leuk, grote boom die je open kunt klappen en dan ziten er poppetjes in, deze hadden we vroeger op de creche. Ik hou niet van nijntje woezel en pip, ieder zn smaak natuurlijk.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Houten speelgoed kopen wij altijd bij Lobbes.nl.
    Ontzettend veel houten speelgoed!

8. topper12

topper12 Niet meer actief

Lamaze is zoooo leuk! Ben zelf ook fan van Janod en Djeco, past qua gedachtengang in hetzelfde rijtje als de Lamaze alleen verkopen zij houten speelgoed.

Deel Deze Pagina