Vreselijk huilen na 1e inenting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Livia75, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Mijn dochter heeft vanmiddag haar eerste inenting gehad en ze krijst het al 2 uur uit. Ik wieg haar steeds in slaap maar zodra ik haar neerleg gaat ze krijsen. Ook al bv gegeven maar dat weigert ze
    Ik moet ook mijn zoon op bed leggen, pfffff atm meisje.

Is dit herkenbaar?

2. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Was hier ook eerste keer. Hebben toch een zetpil gegeven en daardoor werd hij veel rustiger.
    Kan me nog heel goed voor geest halen omdat we na vaccinatie meteen bezoek hadden, en hij heeft echt alleen bij hen gehuild ;)

3. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Ik heb haar ook net een pcm gegeven. Peuter ligt inmiddels ook op bed en dochter net in slaap in wiegje naast me.

Pffff wat een heftig gehuil. Ze kon al wel vaak huilen maar nu was het echt krijsen, zo zielig.
    Mijn oudste heeft juist heel veel geslapen na de inenting.

Hopelijk komt ze nu tot rust.

4. Roty

Roty Actief lid

22 apr 2015
    449
    74
    28
    Paracetamol zetpil inderdaad, het is het proberen waard.

5. Roty

Roty Actief lid

22 apr 2015
    449
    74
    28
    Hopelijk slaapt ze even een paar uurtjes.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.795
    19.000
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon had dat ook. De eerste keer het ergst, de keren erna ook wel maar minder hevig. Naar is dat hè. Ik hoop dat je kindje nu wat rustiger is.

7. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Bedankt, ik hoop het ook!
    Blijf voorlopig nog maar even wakker om haar in de gaten te houden. Het zit me niet lekker :(

Ze voelde nog niet warm aan dus nog geen temp opgenomen.

8. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hadden wij hier bij de oudste. Het probleem bleek te zijn dat het niet goed gemasseerd was (wisten wij toen niet). Even goed gemasseerd, wat hij niet leuk vond. Maar daarna was de pijn weg.

9. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Oh echt? Ik heb het deze x ook niet goed gemasseerd want ze gilde het uit na de prikken. Pas bij een beetje bv werd ze stil, daarna naar huis gegaan en ze sliep in de auto dus niet meer aan gedacht. Ik ga het straks gelijk masseren als ze toch wakker word.

10. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Ik vind het inderdaad echt vreselijk. Ondanks dat ik bij de oudste al heel wat heb meegemaakt ben ik nu weer erg gevoelig voor het huilen.

Gelukkig blijf ik wel rustig, praat en zing tegen haar waardoor ze wel steeds na een tijdje bij in slaap viel.

11. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    De prikplekjes goed masseren en fietsen met de beentjes. Mijn mannetje krijste het ook uit. Zo zielig! Die dag twee keer een zetpil gegeven en daarna geen last meer van gehad.

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Het meest effectieve is om de volgende keer direct na de prikjes even te masseren terwijl je nog bij cb bent. Dan gaat het waarschijnlijk geen pijn doen.

13. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Bij mijn oudste ook altijd gedaan, er zat zelfs vsm zalf in tas.
    Maar door het heftige huilen was ik afgeleid dus volgende x ga ik het natuurlijk direct weer doen.

Nacht ging redelijk gelukkig

Deel Deze Pagina