Slapen, babyfoon?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Harmless, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan over 2 weekjes met een ander stel met baby naar Turkije. Onze knul gaat tussen 8 en 9 naar bed 's avonds en slaapt dan door tot 6 of 7 uur. Lekker uiteraard, maarja moeten we nu op onze hotelkamer gaan knorren?
    Is het raadzaam een babyfoon mee te nemen, zodat we in de avond een bordspelletje kunnen doen, of is dit in een hotel niet mogelijk?
    Kun je vragen om aaneengesloten kamers? Vorige keer, in belgie, lagen we in verschillende uithoeken van het hotel, (hier was niets aan te doen) dus het bereik was niet te doen. We hebben toen onze slapende jongen verhuisd, maar de kinderwagen gaat nu niet mee dus in de kinderwagenbak in slaap vallen en zo 'verhuizen' is er dit keer niet meer bij. (Hij wordt er ook wat zwaar voor)
    Iemand Tips?

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik zou het ook niet weten. Wij hadden een villa gehuurd met vrienden en dus het huis voor ons alleen en dat vond ik wel te doen. De kleine in slaapkamer laten slapen en dan babyfoon meenemen maar in hotel zou ik het niet zo snel durven tenzij je echt een kamer naast elkaar heb.

Deel Deze Pagina