Finn is nu 11 weken en we hebben gisteren geprobeerd om ivm dit warme weer een slaapzak aan te trekken met daaroverheen een laken. Een shirtje met lange mouwen en een rompertje daaronver. Dat was dus echt fout finn heeft de hele boel bij elkaar gehuild en was helemaal over de rooie. Daarna hebben we de slaapzak weggedaan en gewoon een broekje (lange pijpen)aangedaan. Geen sokken. En een laken over hem heengedaan. Hoe doen jullie dit?
ik leg damian na zijn voeding van 19.00 in bed in een pyamatje met een romper er onder (geen sokken)en dan gewoon onder een dekentje met een lakenlaken.. hij vindt het lekker om strak ingestopt te worden en 's nachts is het best nog koud vindt ik. maar ik heb dan ook de hele dag en nacht het raam op een kiertje. je zou hen in alleen een romper met lange mouw in de slaapzak kunnen proberen? succes
Joey draagt een rompertje met lange mouwen, een zomerslaapzak en heeft gewoon zijn lakentje en dekentje nog... maar hij is wel flink wat ouder. Hij ligt als hij het warm heeft bovenop de dekens... Als ik het heel warm vind, dan doe ik wel eens alleen een lakentje. Maar hij heeft tot nu toe de hele nacht een rompertje met lange mouwen en een slaapzak aan
Vond het vannacht zo lang warm dat ik hem in een romper met t-shirtmouwtjes zonder sokjes in een zomerslaapzakje heb gelegd. Daaroverheen een lakentje en 1 enkel dekentje (dus niet dubbelgevouwen). Vanmorgen vond ik hem pessies goed op temp! Overdag kan alleen een lakentje vind ik...
overdag ligt suus alleen met romper in de bakerzak. en vannacht heeft ze in een gewone slaapzak ook alleen met romper geslapen. Vannacht trouwens wel een dekentje erover heen gedaan. Ik voel af en toe in dr nekje of ze nog goed aanvoelt. gr charlotte
Sam had afgelopen nacht een romper met korte mouwen aan, sokjes in de slaapzak en lakentje erover. Ze kroop zelf onder de laken uit, en haar armpjes waren nog lekker warm vanochtend.
mila slaapt in romper en shirtje met lange mouwen in een dunne slaapzak zonder mouwen ( zonder dekentje) is niet zo'n koukleum geloof ik!
Zomerslaapzakje (mouwloos) met een rompertje met korte mouwen en aan pyama. Vannacht het pyamabroekje uitgelaten, het was nog behoorlijk 'warm' op de kamer.
Nena legde ik gister in rompertje met korte mouwen en zomerslaapzak in bed. Zonder dekentje. Het was erg benauwd in de kamer. Later heb ik het dekentje eroverheen gelgd toen ik ging kijken. Het was al wat afgekoeld en armpjes waren koel.
Jayden lag vanacht lekker in een romper met lange mouwen (geen broek, truitje of sokjes) onder een lakentje met daarover heen een dekentje. En hij voelde gewoon heerlijk warm.
Ze hebben vannacht alleen onder een lakentje gelegen. Wel gewoon kleertjes aan. Yasmine geen broekje omdat ze een slaapzak aanheeft. Nu liggen ze enkel in hun rompertje onder een laken.
daisy had vanacht een rompertje en een dun shirtje met lange mouwen aan en ze lag tot haar middel onder een lakentje en een dekentje.. en ze voelde precies goed aan. nu heeft ze alleen een rompertje aan en een dun jurkje eroverheen, meer niet.
Moira ligt gewoon in haar pyjama met voetjes. Zij schopt vanzelf de dekens eraf en slaapt gewoon verder. Met har pyjama heeft ze het iig warm
hier zo wie zo geen sokken aan in bed.... heb je zelf toch ook niet? heeft in een romper met 3kwart mouwtjes geslapen onder een lakentje en dun dekentje
hier een rompertje met korte mouwen in een zomerslaapzak, (allerdunste) bijna zo dun als een laken is ie, en daarover de laken met deken, niet al te stevig ingedekt zodat hij het makkelijk weg kan schoppen,soms zonder deken, wel moet ik zeggen dat de gehele dag van en uur of 10/11 tot de zon onder gaat, de zon op zijn kamer staat... dus is warm genoeg binnen...
kailynn ligt in een rmper met korte mauw of lange in een slaapzakje en een dun dekentje. maar het is in de kamer 24 graden ondanks dag en nacht raam open dus koud is de omgeving niet.