Eenkennig bij schoonouders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Momof3, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Onze kleine vent laat zich moeiteloos vasthouden door iedereen maar bij schoonouders is het flink huilen. Ookal is hij net wakker,super vrolijk,moe... maakt niet uit.
    Herkent iemand dit?
    Of weet iemand hoe het komt?

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Onze kleine doet dat ook bij mijn schoonmoeder. Ik denk dat het door de sigarettenlucht komt... Roken jouw schoonouders?

3. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Soms is er geen aanwijsbare reden voor. Mijn zoontje huilt bij de een keihard en bij de ander lacht hij flirtend. Valt geen pijl op te trekken (alhoewel bepaalde types hem altijd angstig maken, ook al doen ze nog zo lief).

Hebben je schoonouders bepaalde aanwezige uiterlijke kenmerken? Andere huidskleur, grote opvallende bril, snor/baard, donkere ogen, grote bos haar, rare tanden enz. of zijn z ebijv heel lang of dik? Dat kan namelijk nog wel eens een trigger zijn.

Mijn zoontje is vaak bang voor mijn (2m. lange) broertje, de Marokkaanse buurman (rare tanden, donker haar, snor en harde stem), en buurvrouw (heel dik, donkere huid en ogen en hoofddoek), mijn oom (baard en bos grijze krullen).

Deel Deze Pagina