slapen bij de ikea

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Athina, 2 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.499
    3.163
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    https://www.nu.nl/opmerkelijk/6170959/deense-ikea-klanten-overvallen-door-sneeuwstorm-blijven-slapen-in-showroom.html

    ientallen mensen hebben in Denemarken noodgedwongen de nacht doorgebracht in een filiaal van woonketen IKEA. Klanten en medewerkers sliepen tijdens een sneeuwstorm in bedden die in de showroom stonden.


    Door het noodweer waren zes klanten en 25 medewerkers gestrand bij de vestiging in Aalborg. Op beelden is te zien dat zij er het beste van maakten. "Het was beter dan in een auto slapen", zegt een van de gestrande klanten donderdag tegen de Deense omroep DR.

    De groep keek naar programma's op de vele televisies in de winkel. Ook waren er koffie, bier en snacks. "We moesten vooral lachen om de situatie", zegt een klant tegen DR. "Dit maken we waarschijnlijk niet nog een keer mee."

    De sneeuwstorm zorgde in grote delen van Denemarken voor overlast. Op het vliegveld van Aalborg waren 's nachts ongeveer driehonderd mensen gestrand.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------


    Haha - hoeveel mensen zouden die niet op hun bucketlist hebben staan :p ? Overnachten in een winkel na sluitingstijd... en dan zéker een winkel als ikea, waar je prima kan slapen. Was vast een gezellig en bijzonder sfeertje :)
     
  2. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Genoeg ruimte om elkaar niet in de weg te zitten en genoeg te eten. Speelgoed, knutselspullen etc, ik zou me ook wel vermaken!
     
  3. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.059
    3.529
    113
    Vrouw
    Haha, lijkt me fantastisch!
     
  4. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Hahaha gewelgo verhaal! Lijkt me de beste plek om te stranden :D
     
  5. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.064
    10.334
    113
    Ik vond het wel schokkend om te lezen dat de lampen niet uit kunnen. Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen, zoveel licht en dat 24/7, 365 dagen per jaar.
     
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.983
    8.787
    113
    Zoon van 7 zag dit voorbij komen bij het Jeugdjournaal. We waren het samen eens dat we dat niet erg zouden vinden:D

    Mijn man daar in tegen:roflmao:
     

Deel Deze Pagina