Met de polsjes draaien..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Klinkt vaag en wij vinden t ook wel vaag.. :) Justin draait met zijn polsjes als hij bijvoorbeeld wacht op zijn eten of fles of opgewonden is in zijn spel. Dan gaan zijn armpjes als n vliegtuigje opzij en draait hij met zijn polsjes rondjes. Iemand hier bekent mee?

2. Female

Female Niet meer actief

Kynan doet het de hele dag met zn handjes! Dan spreid ie zijn armen en draait zijn polsen en handjes zeg maar de hele tijd rond, zo schattig! :)
    Hij doet het vooral als hij heel enthousiast is.

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jayson doet dat ook, eigenlijk zo'n beetje de hele dag, maar vooral als hij enthousiast is. Mijn moeder noemt hem altijd Joe Cocker (met zijn handjes zo). Ik weet ook niet wat het inhoud. Ik heb wel eens gehoord dat ze dan in hun hoofdje meer kunnen en willen dan dat ze lichamelijk al kunnen, maar of dat waar is. Ik lees mee.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Volgens mij noemen ze dat fladderen. Heel normaal op de babyleeftijd. Je ziet het ook bij oudere kinderen en volwassenen met een geestelijke achterstand.

5. Female

Female Niet meer actief

Hihi leuk. Ik noem hem altijd Flapperaar :( :) :)

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha grappig, ik noem dat ook fladderen maar ik dacht dat ik die naam er zelf voor verzonnen had :)

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Haha héél bekend. Hier gebeurtdat trouwens ook metde enkeltjes. Deed hij al vanaf de geboorte. Inderdaad als hij enthousiast raakt, met name als zijn fles met mm eraan komt ;).

Wij zeggen altijd dat ie weer aan het motorrijden is...

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    HAHA, Jo deed het gister en mn vriend dacht dat ie niet goed was, ziek ofzo. en ik maar zeggen dat ie dat wel vaker doet.

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hopelijk is het geen voorbode :confused: Dat zal toch niet. Zo te lezen doen veel kindjes het, dus ik maak me maar niet te druk.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee joh! Vrijwel alle kinderen doen dat!

Dat autisten en andere mensen met een beperking het later ook nog doen, wil alleen maar zeggen dat die in een bepaalde fase zijn blijven hangen!

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven doet dat ook uit opwinding, en ook met z'n voetjes ;)

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo doet dit ook. Voornamelijk als hij heel enthousiast aan het spelen is :) Hij pakt dan ook het speelgoed in zijn hand en draait dan met zijn polsen :)

13. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hihi ja en soms is ie dan zo enthousiast dat ie het speeltje loslaat en dat vliegt dan ergens heen.

T is zo'n lekker ding!

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja hier nog zo een, prachtig, eerst fladderen en als hij heeeel blij is gaat dat over in klappen

15. MissV

MissV Actief lid

14 sep 2006
    149
    1
    0
    Almere
    Hier ook precies hetzelfde!
    Vooral als hij gaat eten en dan gaat hij er ook bij trappelen met z'n beentjes.

Deel Deze Pagina