Klinkt vaag en wij vinden t ook wel vaag.. Justin draait met zijn polsjes als hij bijvoorbeeld wacht op zijn eten of fles of opgewonden is in zijn spel. Dan gaan zijn armpjes als n vliegtuigje opzij en draait hij met zijn polsjes rondjes. Iemand hier bekent mee?
Kynan doet het de hele dag met zn handjes! Dan spreid ie zijn armen en draait zijn polsen en handjes zeg maar de hele tijd rond, zo schattig! Hij doet het vooral als hij heel enthousiast is.
Jayson doet dat ook, eigenlijk zo'n beetje de hele dag, maar vooral als hij enthousiast is. Mijn moeder noemt hem altijd Joe Cocker (met zijn handjes zo). Ik weet ook niet wat het inhoud. Ik heb wel eens gehoord dat ze dan in hun hoofdje meer kunnen en willen dan dat ze lichamelijk al kunnen, maar of dat waar is. Ik lees mee.
Volgens mij noemen ze dat fladderen. Heel normaal op de babyleeftijd. Je ziet het ook bij oudere kinderen en volwassenen met een geestelijke achterstand.
Haha héél bekend. Hier gebeurtdat trouwens ook metde enkeltjes. Deed hij al vanaf de geboorte. Inderdaad als hij enthousiast raakt, met name als zijn fles met mm eraan komt . Wij zeggen altijd dat ie weer aan het motorrijden is...
HAHA, Jo deed het gister en mn vriend dacht dat ie niet goed was, ziek ofzo. en ik maar zeggen dat ie dat wel vaker doet.
Hopelijk is het geen voorbode Dat zal toch niet. Zo te lezen doen veel kindjes het, dus ik maak me maar niet te druk.
Nee joh! Vrijwel alle kinderen doen dat! Dat autisten en andere mensen met een beperking het later ook nog doen, wil alleen maar zeggen dat die in een bepaalde fase zijn blijven hangen!
Vigo doet dit ook. Voornamelijk als hij heel enthousiast aan het spelen is Hij pakt dan ook het speelgoed in zijn hand en draait dan met zijn polsen
Hihi ja en soms is ie dan zo enthousiast dat ie het speeltje loslaat en dat vliegt dan ergens heen. T is zo'n lekker ding!
Hier ook precies hetzelfde! Vooral als hij gaat eten en dan gaat hij er ook bij trappelen met z'n beentjes.