Wakker maken of laten slapen met oud en nieuw.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Debster82, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Het duurt nog even maar ik vraag het me nu al af of ik onze kleine meid van 15 maanden wakker maak of lekker laat slapen met oud en nieuw.

Hebben jullie hier ervaring mee of weet je al wat je gaat doen.

Groetjes
    Debbie

2. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik laat hem slapen. Hij snapt er toch niks van en wordt alleen maar chagerijnig als ik hem midden in de nacht wakker maak.

3. Alita

Alita Niet meer actief

zijn wij ons ook aan het bedenken, maar ze ligt natuurlijk al in bed dus ik denk dat we haar laten liggen!!!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij laten de kleine man lekker slapen. Wat heeft hij er aan... En wij kijken voordat we naar bed gaan nog wel even bij hem :)

5. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik laat hem liggen. Mocht ie zelf wakker worden van het lawaai, haal ik hem heel misschien wel even naar beneden om te kijken.

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij lieten ze ook altijd liggen toen ze zo klein waren.
    Toen onze oudsten een jaar of vier, vijf waren, maakten we ze wel wakker, maar toen vonden ze het ook leuk inmiddels.
    Jesse laten we dit jaar dan ook lekker slapen. Of hij moet zelf wakker worden van het geschiet, dat kan natuurlijk ook nog. In dat geval mag hij best even mee naar beneden en gezellig bij ons zijn, maar ik verwacht dit eigenlijk niet.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik ga haar 10 minuten voor middernacht wakker maken, dan samen even voor het raam naar het vuurwerk kijken.
    En na een half uurtje mag ze weer op bed.

Weet zeker dat ze het prachtig zal vinden en ze valt daarna toch wel weer snel in slaap.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij laten ons meissie lekker slapen, ben alleen bang dat ze wel wakker gaat worden van het vuurwerk.
    Ach we zullen wel zien.

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idem... ben blij als ze hier eindelijk normaal gesproken al slaapt;);)

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    lekker laten slapen!!!!!
    vorig jaar is jelle niet eens wakker geweest, ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan

11. Tese

Tese Niet meer actief

Wij laten hem slapen, mocht hij wakker worden dan halen we hem er wel even uit.

12. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij laten haar lekker slapen, en als ze wakker wordt dan mag ze wel even naar beneden, maar haar kennende slaapt ze er toch wel doorheen. Ze wordt nergens van wakker (knallende rotjes van dichtbij het huis, feest met 20 man in ons huis noem het maar op).

13. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Lekker laten slapen, als ze wakker worden zie je het dan wel weer.

14. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik denk dat ik er ook gewoon laat liggen en als ze wakker wordt dat ik er dan even mee neem naar beneden om naar het vuurwerk te kijken.

Groetjes
    Debbie

15. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat de kleine hier ook lekker liggen, als ik haar wakker maak dan zal het vuurwerk teveel indruk maken dat ik bang ben dat ze daarna niet meer zomaar in slaap valt.
    Mocht ze wakker worden laat ik haar wel gezellig kijken waar dat geluid vandaan komt en wat het is.

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij laten de kids lekker slapen. Tenzij ze zelf wakker worden, dan even nara beneden en zo snel mogelijk weer lekker naar bed. de dag erna is altijd een drukke dag met allerlei bezoekjes, dus lekker slapen is wel van belang!

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hier hetzelfde als de meeste. als hij blijft slapen laat ik hem liggen. word hij zelf wakker van het kabaal dan mag hij er wel even uit om te kijken wat dat kabaal nu precies is. als alles weer rustig word gaat hij weer naar bed. zolang zij hier blijven knallen slaapt ij toch niet meer dan. gelukkig wonen wij in een straat waar niet zoveel geknalt word!

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

maddox slaapt normaal om 20.00 uur al tot de volgende ochtend 7.00. met oud en nieuw laat ik em slapen tot ietsjes voor 00.00. hij schrikt heel erg gauw dus volgens mij krijgt hij een hartaanval als ik em met al die knallen in zn bed laat liggen.

ik maak hem tegen 00.00 dus wel even wakker niet zozeer om bij het proosten aanwezig te zijn, eerder omdat hij zich anders een ongeluk schrikt.

19. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik kijk het gewoon altijd aan,het eerste jaar heeft Sophie ( toen 10 maanden ) doorgeslapen,vorig jaar werd ze om 23.30 wakker ( ze was toen ook ziek ) en dit jaar zie ik het wel,worden ze wakker en zijn ze overstuur dan haal ik ze eruit!

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zo hebben wij het vorig jaar ook gedaan... Ik vond het gezellig toen ze wakker werd (net iets voor 12en) en toen is ze er even bij geweest, lekker in haar slaapzak beneden, lekker kroelend bij mama, papa, opa of oma.

Dit jaar doen we precies het zelfde. Ik zou het op zich niet erg vinden als ze wakker wordt, want ik sta toch niet ontspannen te genieten van het vuurwerk als ze nog op bed ligt, want dan sta ik toch telkens te luisteren of ze niet in paniek wakker wordt.

Deel Deze Pagina