Bij mijn ouders staat een campingbedje met extra matrasje (voor iets van 20 euro bij Prenatal!) en bij mijn schoonouders staat het ledikantje waar mijn man en zijn zusje vroeger zelf in hebben geslapen!
Mijn ouders hebben voor 35 e op marktplaats een ledikant gekocht. Slaapt ze heel veel in. Mijn schoonouders hebben niets, moeten dus altijd bedje meenemen een stuk lastiger
Ja klopt. Alleen is er bij mijn moeder geen plaats voor een bedje altijd. Dus daar wordt hij opgeklapt steeds. Dan is hij heeel handig.
Tycho slaapt bij mijn schoonouders in het ledikantje waar mijn vriend en zijn broer in hebben geslapen. Ik heb samen met mijn schoonmoeder een matrasje ervoor gekcoht bij Ikea en voor de rest lakentjes en dekentjes en Tycho slaapt er HEERLIJK in. Met de nadruk op heerlijk: bij mn schoonouders slaapt hij altijd door en thusi niet hahaha. xxxx
Voorlopig passen de oma´s bij ons thuis op. Als ze nog zo klein is......zie mezelf echt niet iedere keer een tas inpakken met luiers, voeding/flessen, billendoekjes, kleertjes etc etc.....wat als ze zich ondergepoept heeft? dan is het toch fijn dat alle spulletjes in de buurt zijn dus ook het badje.
Jeetje wat een hoop reacties erbij zeg, super! En ook de bed-opmaaktips, die waren echt heel handig. Ik weet nu tenminste wat ik moet halen! Ik begin nu toch ook wel na te denken over een ledikantje. Net wat jullie zeggen, is veel handiger met tillen. Mijn schoonouders zijn niet de jongste meer (hoewel wel topfit in tegenstelling tot mijn ouders die bijna 20 jaar jonger zijn ) en mijn moeder heeft vroeger veel last van hernia's gehad. In dat opzicht is een ledikantje dus wel veel beter. We gaan maar eens even overleggen of er een ledikantje mag staan, ze hebben allebei wel 1 of 2 kamers over. En dan op zoek naar iets goedkoops. We hebben zelf ook een ledikant van Marktplaats hoor, gaaf opknappertje voor 35 euro, ik ben er helemaal mee in love nu m'n man er zo lekker mee bezig is en hij zo goed als klaar is. Dus ik zou er gewoon eens wat tijd en energie in moeten steken om nog zoiets op de kop te tikken, mooi hoeft het niet te zijn tenslotte. Ik denk alleen niet dat we er Aerosleepmatrasjes in gaan doen (hebben we in onze eigen wel) want daar wordt het wel heel erg duur van. Of ben ik dan bij voorbaat al een ontspoorde moeder?
Nee apsolute niet, die dingen zijn ram duur als je het compleet wilt hebben en dan in 3voud! Hier hebben we er 1 voor de wieg en 1 voor de ledikant. Mijn moeder wilde er ook graag zelf 1 kopen voor bij hun in de ledikant maar dat zou ik anders niet gedaan hebben. Bij mijn schoonouders ligt er dus ook geen in en dat gaat denk ik ook niet gebeuren hoor...
Mijn schoonouders hebben dit bedje al staan: IKEA | Baby | Babybedden | SNIGLAR | Babybed deze staat er al bijna 4 jaar voor mijn neefje en nichtje. En straks dus onze kleine die er ook in kan. En bij mijn ouders zetten we een ledikantje die ik gekregen had van mijn vorige gastoudergezin of de reiswieg waar ik zelf vroeger in heb gelegen. Een campingbedje vind ik onhandig omdat je helemaal over de rand heen moet hangen om de kleine er dan uit te tillen en in te leggen.
Hier eigenlijk dezelfde situatie. Bij ons passen de opa's en oma's ook 1 dag in de week op. Mijn ouders hebben een nieuw bedje gekocht bij IKEA, voldoet prima en is niet al te duur. Daarnaast hebben we een campingbedje beneden staan wat als box dient. Dan staat er tenminste niet de hele week iets in de woonkamer voor die 1e dag oppassen. In het campingbedje ligt inderdaad ook een matrasje. Als wij het nodig hebben voor een avondje weg kunnen we het altijd zo meenemen!
Campingbedje lijkt me verschrikkelijk onhandig als er regelmatig in geslapen moet worden. Bij de Ikea inderdaad heb je voor een paar tientjes een prima ledikantje. Mijn zoontje heeft er bij opa en oma 1 x per week 2 jaar lang in geslapen en straks wordt het weer hergebruikt voor de baby. Doet het allemaal nog prima. En aerosleep....tjah, ik vind het geldverspilling.
Onze kleine jonge slaapt ook 1 of 2 keer bij opa en oma ivm met mijn nachtdiensten. We hebben zelf een campingbedje aangeschaft en die staat nu bij mijn schoonouders. Ryon doet het erg goed in. Mijn ouders hebben een ledikantje aangeschaft. Maar je kan er ook een via marktplaats halen die zijn niet zo duur maar wel een nieuwe matrasje halen hoor.
aerosleep hahaha...... Denk je wel aan een extra setje beddengoed.. Die van mij kotste regelmatig de boel onder!!! Hier twee campingbedjes en goede matrasjes gekocht... Ideaal voor bij de oma's