Wij hebben een campingbedje van vrienden gekregen maar het is echt een ramp met in en uit elkaar zetten. Zijn nu echt alle campingbedjes een ramp of hebben jullie wel goede ervaringen?
Wij hebben er een van de babydump bij mijn vader thuis weggezet. De eerste keer in elkaar zetten was echt een ramp, we begrepen de handleiding echt niet en bleven maar klooien. Maar toen we het eenmaal doorhadden was het niet moeilijk meer, dus wat dat betreft ben ik wel tevreden!
Hahaha dus ook eerst een ramp... Wat een ellende was het om dat 'kreng' op te zetten en daarna weer in de tas te krijgen
Volgens mij zijn alle campingbedjes op de zelfde manier op te zetten, echt heel makkelijk is de travelcot van deryan (weet niet of je het zo schrijft) en ook heel klein.
Ik ben het eens met sunnycloud. Wij hebben ook het tentje van deryan en hij is super. Makkelijk uit te klappen ( doet tie zelf ) en neemt weinig ruimte in beslag in de auto omdat het zo'n klein pakketje is. Inklappen is ook zo gebeurt en er zit een zelfopblaasbaar matrasje bij en een dekje waar je kindje op ligt. Ook is het fijn dat hij helemaal dicht kan, dus geen vliegjes oid die bij je kindje kunnen komen en de stof is ook nog uv werend. Hier een tevreden gebruikster. Groetjes Kim
Ik ken ook alleen maar moeilijk bedjes Vaak is het de truuk om de bedbodem in geklapt te laten, en dan de bovenrand recht te maken. Daarna pas de pootjes goed zetten. Na een paar keer lukte dat wel beter (maar mijn man nog steeds niet
Die van Koelstra werkt anders en gaat heel makkelijk! Wij hebben 'm een tijdje terug tweedehands gekocht aangezien onze oude van Topmark echt haast niet meer in te klappen is.
Hier ook de koelstra. Binnen 20 sec. staat ie. Dit is volgens mij het enige bedje waarbij de grepen moet omdraaien ipv in elkaar klikken. Ik vind het super werken. Heb m pas gekocht in de aanbieding voor 49,95.
er zit een foefje bij de meeste bedjes... Je moet je bedje uitklappen. Dan op de vier poten zetten maar de bodem niet naar beneden doen!!! Eerst de lange zijdes klikken, je zult zien dat dit met de bodem omhoog makkelijker gaat....en daarna de korte zijdes... Idem voor inklappen.....eerst de bodem omhoog trekken...zo ver mogelijk!! En dan de lange zijdes los maken en daarna de korte zijdes los maken. Zo lukt het mij iedere keer...eerst ook echt vechten....maar dan wel de bodem al uitgeklapt...dus dat moet je echt neit doen!! er zijn natuurlijk nog vele opties voor andere bedjes...dus als het eht niet lukt gewoon daarnaar gaan kijken! Dat tentje (dinges hihi) dat werkt ook goed, en vinden ze vaak ook heel leuk ook nog hihi.
Je moet het meestal even door hebben . Daarna is het een fluitje van een cent. Wij hebben er eentje van de Etos geloof ik. Prima bedje, zeker als we er een gewoon matrasje inlegden sliepen ze er altijd prima in.
Het klopt dat je het even door moet krijgen, maar ons bedje van Topmark heeft het toch echt wel begeven binnen 2 jaar. Zelfs mijn vriend krijgt 'm nauwelijks meer ingeklapt en dat zegt heel wat... Nee hoor, doe mij maar Koelstra en achteraf gezien had ik die meteen moeten kopen.