Is dit verstandig?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tuti80, Dec 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Wij willen vandaag kerst vieren bij mijn ouders in Zeeland. Dat is ongeveer 2 uur in de auto. Maar met dit weer vraag ik me sterk af of we dat moeten doen met een kleintje van 3 maanden! Mijn ouders zien hem niet elke week dus ik zou wel graag willen gaan... Is dit verstandig vandaag?

2. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    nee je mag op veel wegen maar 50 dus duurt het veel langer. Maar het is hier aan de kust wel erg aan het dooien.

Ik zou het niet doen.

groetjes kim

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

gewoon gaan, op sommige wegen is er idd een snelheidslimiet maar dat geld niet voor alle wegen en het is aan het dooien..

ik zou zeggen ga er lekker heen het is mooi weer en zoals je zelf al zegt ze zien hem maar weinig..

veel plezier mocht je gaan..

4. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik zou ook gewoon gaan..en kijken hoe het gaat..gewoon lekker rustig aan doen...

5. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik zou gewoon gaan, wij zijn vorig jaar toen onze dochter 4 maanden was met de auto op wintersport geweest.
    Weet niet of je kv of bv geeft maar in het geval van kv, neem in ieder geval warm water mee zodat je eventueel onderweg een flesje kan maken als het wat langer duurt.
    Hier sliep ze toen voornamelijk heerlijk in de auto!

Veel plezier als je toch besluit te gaan!

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nou ik zou me door het weer van nu echt niet tegen laten houden. Als er nou voorspellingen waren dat het de gehele dag ging sneeuwen en er een cm of 30 sneeuw verwacht werd ofzo, ja dan zou ik maar beter thuis blijven.

Wat ik wel zou doen, gezien je het nooit zeker weet natuurlijk, is extra kleding voor de kleine en jullie zelf meenemen. En als je kunstvoeding geeft zorgen dat je daarvan voldoende bij hebt.

Mocht het onverwacht toch heel erg slecht weer worden, dat je bij je ouders, of daar ergens in de buurt in een hotel oid kan slapen en als het slechte weer wat is gaan liggen weer naar huis kan, hmm dit is volgens mij een vage zin, maar oke.

Liefs Hanneke.

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Bedankt voor jullie reacties. Denk dat we het er maar op wagen. We kunnen altijd daar blijven slapen mocht het nodig zijn.

Neem nog wel een extra deken mee voor de zekerheid.

Fijne kerst nog!!

8. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Sowieso wel stoppen onderweg en niet in 1 ruk doorrijden. Altijd fijn voor die ukkie om even te rekken en strekken. Veel plezier alvast in ieder geval!

Share This Page