Slapen, een groot drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noja, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nou, om iedere 1,5 wakker worden lijkt me moeilijker dan vroeg wakker zijn.

2. Noja

Noja Niet meer actief

Tja, ik denk dat het allebei niet ideaal is :) Toch blijf ik iedere nacht weer hopen dat het anders gaat zijn...

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nee niet ideaal hahahah. maar goed, het gaat wel zeker ooit over!het komt door de tandjes denk ik.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik moet natuurlijk niet te vroeg toejuichen maar mijn zoontje sliep redelijk goed (perfect vr zijn doen) in de afgelopen dagen. hij sliep zijn overdag slaapjes, zelf in geslapen; en om 19:00uur in 2 seconden in slaap, hij kwam alleen op vr zijn flesje op om 01:00uur en dan nog een keer om 5:30 voor fopspeen en hij sliep door tot 19:40!ik kan dit niet geloven!!!ik lag dan wel wakker in bed, wachten en wachten...of hij wakker zou worden...

5. mijnwondertje

mijnwondertje Actief lid

20 okt 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook gehad, altijd zeer goed geslapen tot ie 7 maanden werd. Meneertje werd ziek en omdat hij zijn speen inhad en verkouden was, werd ie constant wakker omdat hij geen lucht kreeg. Ik vond dit zo eng, ook bij me genomen in bed en meneer slaapt nog steeds niet door, al gaat het stukken beter. Vaak gaat ieom 20.00 uur naar bed en word om 4.00 uur wakker en slaapt bij ons verder. Ik maak me er niet meer druk om. Beter zo dan dat ik de halve nacht opzit met een huilend kind.

Deel Deze Pagina