Hoi allemaal, Ik ben vast aan het bedenken wat we volgend jaar kunnen doen met onze vakantie. Het idee is om naar Italië te rijden maar ik vind het moeilijk om die zoektocht op google te beginnen. Uiteraard al wel pogingen gedaan Maar ik heb liever concrete voorbeelden van mensen die ooit ergens zijn geweest. Zo van: dit vakantiepark is goed of dit huisje aan zee is mooi. We willen in juni 2 weken weg en hebben dan een baby van 9 maanden. Sowieso handige tips zijn welkom waar je met een baby van 9 mnd heen kan gaan. We willen wel graag Nederland uit zodat we voor ons gevoel een 'vakantiegevoel' hebben en meer zekerheid qua lekker weer.
Wij zijn met baby 1 jr naar agarda gereden, camping dumparc lazise, Heerlijk stadje op loopafstand, camping had huisjes dus die genomen, zwembad was alleen te koud in mei juni... Wij willen in juni ook weer gaan e is dan 10 mnd en heb nu altominicio park of bella italia oo het oog
Wij gingen naar een vakantiepark in Frankrijk in precies dezelfde periode toen ons zoontje ook 9 maanden was. Het park heet domaine les forges en is in Frankrijk. Voordelen, prachtig huis, heerlijke veranda en niet te ver rijden. Nadelen, wat afgelegen (bakkertje brengt iedere ochtend brood) en zwembad was niet verwarmd. Dat laatste hadden we opgelost door zelf een opblaasbaar badje bij het huisje te zetten. Ik zou het met die leeftijd zo weer doen, vooral omdat het niet te ver rijden was en toch dat vakantiegevoel (zeer zonzekere regio, maar geen garantie), maar je moet wel overal met de auto naartoe (behalve de golfbaan is aan te lopen voor een lunch).