Hoi Hoe ziet jullie avond eruit? Hoe laat heeft de kleine savonds een voeding, gaat hij/ zij naar bed en hoe laat is dan de laatste voeding? Slaapt hij/ zij voor de voedingen, en gaat hij/zij na de voedingen direct weer naar bed? En wordt er tussen de laatste 2 voedingen geslapen? Ben even nieuwsgierig hoe het er bij anderen uitziet.
Hier gaat hij rond 19:00 uur in bad en krijgt daarna een flesje (soms ervoor, ligt eraan hoe het uitkomt). Vervolgens gaat hij zijn bed in om dan rond 22:30 uur nog een fles te krijgen. We maken hem daarvoor wakker. Nou ja, wakker, het is meer dat hij die dan slapend drinkt, en die fles gaat dus ook nooit helemaal leeg.
18:00uur eten met zijn 3endaarna nog even spelen 19:00uur naar boven in bad tandjes poetsen etc 19:30uur nog een slokje bv en dan slapen daarna is het even voor mij de boel opruimen van het badderen en even stofzuigen beneden en om 20:00 is het klaar dan om een uur of 23:30 gaan we naar boven dan komt fynn soms nog voor een voeding daarna is het slapen tot een uurtje of 8
Om 17.30 uur krijgt ze haar warme eten met toetje, om 18 uur zijn we meestal klaar. Dan gaat ze lekker in de box spelen of op de grond, en rond 18.50 uur gaan we naar boven, omkleden, de laatste fles en slapen.......... Als haar avondeten een half uur later is, is haar laatste fles dat ook. Maar zoals het hierboven staat gaat het meestal.
Hier om 18 uur de maaltijd, dan lekker spelen, knuffelen etc. Als we een badje doen, dan om 19.00 in bad, anders alleen schone luier, dan flesje zo tegen 19.30. Daarna tandjes poetsen, slaapzak aan en lekker slapen. Tot de volgende ochtend 7 uur!
Dat ligt zo aan de leeftijd. De eerste maanden was Justin nog tot laat beneden, omdat hij boven niet rustig sliep en bij mij op schoot wel. Na een paar maanden ging hij rond 9 uur naar bed, 11 uur nog wakker maken voor een fles en dat werd steeds vroeger. Rond zijn 1e verjaardag lag hij rond 6 uur op bed... Inmiddels is dat 7 uur/half 8 (16 maanden) en slaapt ie het klokje meestal rond. Na het eten nog even spelen, vaak nog lekker half uurtje in badje poelien en dan slapen!!
puppy78, gaat hij direct na het badje in bed? of nog even spelen? Mijn dochter slaapt vaak voor die voeding, dus als ik haar dan meteen in bad doe, eten en weer in bed, zou ze wel al vanaf 16.30 boven op haar kamer zijn tot de volgende ochtend....
Rond 17.30 uur groente. Daarna spelen en om 19.00 uur in bad. 19.30 laatste fles en 20.00 uur naar bed.
ja mijn dochter krijgt nog geen groente/fruithapje. Gaan ze vanaf dan vroeger naar bed/ laatste fles? En zijn ze dan wat langer wakker?
onze jongens (van 15 juni) zijn echte slaapkoppen, ze krijgen rond 17.30/18.00 de fles en daarna gelijk naar bed.Onze dochter gaat rond 19.00 uur naar bed en dan is de avond voor ons.Rond 21.30/22.00 nog even de jongens wakker maken voor fles en dan gaan wij meestal ook erin. De jongens gaan er zo vroeg in omdat ze gewoon weg smorgens wakker worden om 9.30/10.00 en vervolgens alweer moe zijn om 11.30/12.00 uur en naar bed gaan maar alweer wakker zijn om 14.00 uur maar alweer moe zijn om 16.00 en dan gaan ze soms een halfuurtje weer naar bed maar meestal kunnen ze dan de slaap niet vatten en zijn ze jengelig tot de fles van rond 17.30 om vervolgens doodmoe te zijn en naar bed te willen.Hopelijk wordt dat snel beterder en kunnen ze iets later (rond 19.00) naar bed zodat we iets meer tijd hebben voor badje etc savonds, maar het is nu ook wel weer fijn zo vroeg want daarna hebben we nog een uur qualitytime voor onze andere dochter,lekker op de bank wat drinken,knuffelen spelen spelletje noem maar op.
Wat een heerlijk ritme Diana, knap vooral met 2 van zulke kleintjes en nog een dametje! Hier is het elke dag verschillend dus kan écht geen indeling geven... al ligt meneer vaker rond 22:00 op bed dan rond deze tijd hihi
17:00/17:30 eten, groentehap+toetje 18:00/18:30 omkleden, verschonen, slaapzak aan 18:30/19:00 BV Slapen... +/- 20:00 nog een BV Slapen... 22:00 en/of 0:00 nog een BV En dan slaapt ie daarna nog niet door Dan is het vaak 4:00 nog een voeding en dan 6:00 weer. Hmzz niet echt ideaal dus... Maar ja, overdag krijgt hij geen BV, en zo komt hij evengoed aan zn mama-melk Alleen tis wel vermoeiend, ik zie wel aantrekkelijkere avond/nachtritmes dan deze haha!
Jelle gaat om 19.00 naar bed en slaapt tot 8.00 door. Jitte gaat ook om 19.00 naar bed, krijgt om 23.00 nog een keer de borst en slaapt dan (over het algemeen) door tot een uur of 7... Gelukkig zijn de avonden hier over het algemeen *klopt op hout* heeeeeeel rustig. Afgelopen weekend wilde ze 's nachts nog een voeding, ik denk doordat ik weer ben gaan werken, is toch vreemd voor zo'n ukkie...
Hier ergens tussen 17.30 en 18.30 uur de fles (afhankelijk hoe laat hij zich meldt). Daarna even spelen en als hij moe is gaat hij naar bed. Meestal doet hij dan een hazeslaapje van hooguit een uur. Hij komt dan weer naar beneden tot aan zijn laatste fles. Alleen als hij overdags minder heeft geslapen dan kan het zijn dat hij dan door slaapt en we hem wakker moeten maken voor de laatste fles. Zijn laatste fles is ergens tussen 20.30 en 21.30 uur. Vandaag begonnen met ook 's avonds in bad te doen rond 19.30 uur. Deed dit eerst 's ochtends.
Yara krijgt om vijf uur een flesje en een deel van het flesje krijgt ze met bambix. Gaat dan nog lekker spelen met ons. Rond acht uur gaat ze in badje. Om negen uur krijgt ze haar laatste flesje en gaat dan lekker slapen. Tussen 5 en 6 komt ze voor haar flesje. Na het flesje slaapt ze nog tot ongeveer half 9.
18:00/18:30 komt ze meestal voor haar voeding Spelen, gezellig met papa en mama op de bank of nog even slapen als ze moe is (al is dat een uitzondering) 20:00 badje 21:00/21:30 meestal laatste voeding 21:30/22:00 naar bed
Om 18,00 uur warm eten en daarna in bad of gewoon spelen. Om 19,30 uur krijgt hij nog een fles en gaat hij naar bed. De volgende ochtend krijgt hij pas weer een nieuwe. Gijs is 7 maanden.
Rond 19 uur de fles en om 19.30 naar bed. Volgende fles is dan rond 3 uur. Ik maak niet wakker en voed op verzoek. (hij zou ook bijna niks drinken)