Vreselijk gillen en schreeuwen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kirst78, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Madelief is nu 4 maanden en sinds het weekend lijkt ze wel haar stem te hebben gevonden. Ze schreeuwt er vrolijk op los. En dat is niet zomaar schreeuwen, nee zo hard en zo hoog dat mijn trommelvliezen op knappen staan. Ze doet het uit gezelligheid, dus meer kletsen, maar ook als ze ontevreden is gaat ze tekeer en dan kan ik haar ook niet troosten. Ik herken het niet bij mijn oudste. Ik hoop maar dat het een (kleine) fase is en dat het heel snel weer over gaat want het is niet om aan te horen. Ze lijkt het ook uit frustratie te doen, omdat ze niet kan rollen maar dit wel probeert. Ze ligt steeds op haar zij en dan rolt ze weer terug. Frustratie frustratie!! Hopelijk dat ze snel rolt, maar ja dan zal de volgende frustratie zich wel weer aandienen. :$

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja, hier ook zo'n gillerd. En zo ontzettend hoog, dat ik soms bang ben dat alle glazen springen!:D. Het is een fase en gaat weer over. Ze hebben net hun stem ontdekt en gaan daar mee experimenteren. Dat kan voor de gezelligheid, maar als je dan toch je stem kan laten horen, waarom dan niet ook als iets niet lukt! Waarschijnlijk hoe meer temperament ze hebben, hoe harder en langer ze gillen?!

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Weet je wanneer het gegil het beste klinkt: 's nachts:x! Hopelijk gaat het snel over!

Deel Deze Pagina