help, mijn dochter heeft helaas sinds maandag een spreidbroekje en die moet ze 3 maand om hebben. nu heb ik heel veel leuke tuinbroeken en broeken gekocht laats, en ook overgooijurkjes. maar die passen nu niet meer, of gaan schuren dus advies majo`s. nu is dat bij haar geen probleem, maar nu wil ik wat makkelijke jurkjes kopen, die wijd vallen, alleen alles is tegenwoordig ROZE., nu vind ik 1 a 2 jurkjes roze niet erg, maar geen 10. en ik wil ook niet meer dan 15 euro per kleding stuk uitgeven, aangezien ze er toch maar zo kort in lopen(haar geval liggen en zitten) ze heeft nu 68 wie weet leuke winkels(zeeman had laatst niks leuks)
het merk bakkaboe heeft nog weleens leuke dingen wat dat betreft, ook betaalbaar. Maar even zoeken welke winkel dat verkoopt bij jullie (in brabant is dat o.a. Jola) En wibra, heeft die niets op dit moment?
bakkaboe verkopen ze in de stad zag ik, en nog vlakbij ons ook, ideaal, zal daar morgen eens heen wandelen, hema had laatst ook alleen maar roze, wibra nog niet geweest en de hennes bij ons in de stad is een puinzooi, kan nooit iets leuks vinden (jongens afdeling is wel weer netjes) ik zal de wibra eens bezoeken en de winkel waar ze bakkaboe verkopen (kleertjes,com had wel weer leuke maar die begonnen pas vanaf 20 euro)
Bij H&M misschien via de website? Ik heb er laatst een rood-wit gestreept jurkje van die dikke t-shirtstof gescoord, voor een tientje geloof ik. En prenatal? Die hadden vanaf maat 74 een grijs-wit gestreept jurkje met een geel borduursel erop en een gele legging eronder. Heb ik dus ook alvast gescoord, Hier niet zo van de roze vanwege Thirza's rooie haar... LOL Misschien voor de komende tijd trouwens ipv maillots wel zo lekker, leggings,
kleertjes.com en lievewinkel.nl hebben al uitverkoop. en idd h&m online. Heb overigens bij zeeman pas geleden leuke jurkjes gekocht. echt 4 a 5 euro per stuk
Of anders even op marktplaats kijken, ik weet niet of je tweedehands iets lijkt? Ik koop vaak via MP, gaat meestal heel snel en heb nog nooit iets gehad wat me echt tegenviel..!
ik heb 4 jurken en 1 rokje besteld via kleertjes.com allemaal in de uitverkoop en op 1 na onder de 15 euro per stuk. had vanmiddag stad in gewild maar dat lukte niet morgen even bij de wibra kijken