Zo veel pijn van een kies?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Baby09, Jan 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Mijn dochter van 1,5 gilt het uit. Schreeuwt schopt slaat. Wij mogen haar niet troosten en kom vooral niet aan haar want dan is helemaal fout. Dit had ze voor het slapen gaan ook al. Zijn toen bij de hap geweest, ook omdat ze al aan het kwakkelen is. En die hebben nu gezegd dat het door het kiesje komt die doorkomt. Dit is al haar derde kies en ik heb haar echt nog nooit zo meegemaakt. Dus mijn vraag is kunnen ze daar echt zo veel pijn aan hebben??

2. Nati

Nati Niet meer actief

Ach meid, wat vervelend! Hebben jullie nog wel een beetje kunnen slapen? Zielig, hè, dat ze zo'n pijn heeft!!
    Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand was, maar als de hap zegt dat het een kies was zou het best kunnen. Ik weet uit eigen ervaring hoe naar kiespijn kan zijn en hoeveel last je ervan kunt hebben. Inclusief oorpijn en aangezichtspijn, verschrikkelijk. Ik denk dan altijd dat het voor die kleintjes vast net zo naar is.
    Hoe gaat het vandaag met haar??
    In ieder geval sterkte en ik hoop dat de kies gauw door is!

3. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen verstand van, maar mag je dan geen zetpilletje geven?

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier komt volgens mijn vriend ook een kies door, hij ziet 2 knobbels.
    Moeilijk te zien verder maar we mogen niet kijken in zijn mondje maar hij grijpt soms naar zijn gezicht en af en toe de oortjes en tandpijn kan doortrekken naar de oren.

In de week was hij ook 24u lang zichzelf niet.
    Ik mocht niet knuffelen, niet weggaan, hij wilde niet spelen, niet eten, niet niks doen, gooide alles boos weg, slapen was schreeuwen,....

Ik dacht eerst een sprong maar tijdens het huilen keek hij me wel heel erg zielig aan maar omdat hij niet constant huilde dacht ik niet onmiddellijk aan pijn en de dentinox hielp en wilde hij ook niet.

Uiteindelijk een zetpil gegeven en 30min later sliep hij heerlijk en toen hij wakker werd hadden we ons lieve mannetje terug.

Dus tandpijn. Nu heeft hij al 3 dagen tandpijn maar niet constant. Meestal krijgt hij er vanaf 16u last van (gister en eergisteren toch) en het enige wat dan goed is is samen naar de Teletubbies te kijken en dan probeer ik het zetpilletje uit te stellen tot na 18u zodat hij een goede nacht heeft. Heeft hij eerder echt pijn geef ik de zetpil eerder.

Maar ik dacht eerst dat hij een beetje stout was wat ik nog nooit met hem had meegemaakt maar het mannetje had dus pijn.

5. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Om half vier is ze pas weer gaan slapen.
    Nu is ze weer het vrouwtje. Het komt ook met vlagen. Overdag is ze soms ineens wat pieperig maar dat is wel te doen. Dan kijken ee televisie en is ze wat afgeleid.

Gisteren hadden we om acht uur een zetpil gegeven maar dat maakte geen verschil.
    We zien wel hoe het vandaag gaat...

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,283
    16,685
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vaak krijgen ze bij het krijgen van kiezen ook oorpijn.
    Onze dochter is nu bezig met haar 4de kies en trekt weer veel aan haar oren en is niet helemaal in haar hum.
    Zal blij wezen als ze straks rond haar 2de helemaal klaar is want heb er slechte ervaringen mee met mijn andere dochter pfff

Beterschap!!

Share This Page