slapen en voeding?

Discussie in 'Voeding' gestart door Ramona82, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hallo, ik was me af aan het vragen of het zo is dat als je borstvoeding geeft... je kindje korter slaapt als bij flesvoeding.. dus met andere woorden: hoe lang slaapt jullie kleine na een voeding? en is dat borst of fles?
    groetjes van Ramona

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jesper zat al vrij snel aan de 5 voedingen dus dan sliep hij een uur of 4-5 altijd na de voedingen toen hij zo oud was als jouw kleine. Nu is hij 4 maanden en merk ik dat hij steeds meer wakker is. Oja hij krijgt bv...nog steeds. Afgewisseld met kv voor de pap, of als ik niet genoeg heb kunnen kolven.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ieder kind heeft zijn eigen slaappatroon.
    En alhoewel er vaak gezegd wordt dat kinderen aan de borst korter slapen, is dit echt niet zo bij elk kind.
    Je hebt ook enorme slaapkoppen die borst krijgen, net zoals je enorme hazeslapers hebt aan de fles.

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    hoi hoi,

Jarod krijgt de fles en hij komt wisselend.
    DE ene keer na 3 uur en zo slaapt hij weer 4 uur.
    Soms komt hij ook wel na 2 uur :confused: maar prbeer dat
    altijd wat terekken. Vaak heeft hij dan de vorige fles niet
    helemaal leeg gedronken.

Groetjes jet

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Isa sliep toen ongeveer 4 uur aan een stuk in de nachten je moest er dus 1 keer uit voor de voeding, toen Isa wat zwaarder werd en beter ging drinken sliep ze 7 uur door, nu moet ik er 's ochtends wakker maken.
    Wij geven fv.

Geef je kindje de tijd ik geloof niet dat het slapen echt aan de voeding te wijten is, meer aan de leeftijd en gewicht.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Marijn krijgt bv en slaapt afwisselend 1, 2, 3, of 4 uur achter elkaar. S'nachts wil er wel eens 6 uur tussen zitten.

Deel Deze Pagina