hallo, ik was me af aan het vragen of het zo is dat als je borstvoeding geeft... je kindje korter slaapt als bij flesvoeding.. dus met andere woorden: hoe lang slaapt jullie kleine na een voeding? en is dat borst of fles? groetjes van Ramona
Jesper zat al vrij snel aan de 5 voedingen dus dan sliep hij een uur of 4-5 altijd na de voedingen toen hij zo oud was als jouw kleine. Nu is hij 4 maanden en merk ik dat hij steeds meer wakker is. Oja hij krijgt bv...nog steeds. Afgewisseld met kv voor de pap, of als ik niet genoeg heb kunnen kolven.
Ieder kind heeft zijn eigen slaappatroon. En alhoewel er vaak gezegd wordt dat kinderen aan de borst korter slapen, is dit echt niet zo bij elk kind. Je hebt ook enorme slaapkoppen die borst krijgen, net zoals je enorme hazeslapers hebt aan de fles.
hoi hoi, Jarod krijgt de fles en hij komt wisselend. DE ene keer na 3 uur en zo slaapt hij weer 4 uur. Soms komt hij ook wel na 2 uur maar prbeer dat altijd wat terekken. Vaak heeft hij dan de vorige fles niet helemaal leeg gedronken. Groetjes jet
Isa sliep toen ongeveer 4 uur aan een stuk in de nachten je moest er dus 1 keer uit voor de voeding, toen Isa wat zwaarder werd en beter ging drinken sliep ze 7 uur door, nu moet ik er 's ochtends wakker maken. Wij geven fv. Geef je kindje de tijd ik geloof niet dat het slapen echt aan de voeding te wijten is, meer aan de leeftijd en gewicht.
Marijn krijgt bv en slaapt afwisselend 1, 2, 3, of 4 uur achter elkaar. S'nachts wil er wel eens 6 uur tussen zitten.